Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:06:12 GMT

21 هزار و 500 دقیقه برنامه در ایام نوروز پخش خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۱۸۸۶

21 هزار و 500 دقیقه برنامه در ایام نوروز پخش خواهد شد

زاهدان- ایرنا- مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: 21 هزار و 500 دقیقه برنامه ویژه ایام نوروز شامل 10 هزار و 500 دقیقه برنامه رادیویی و 11 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمود دولت کردستانی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 420 دقیقه برنامه رادیو و تلویزیون ویژه تحویل سال اجرا می شود که برنامه رادیویی «سال نو سلام » به مدت 180 دقیقه و برنامه تلویزیونی «چهل بهار »به مدت 240 دقیقه به صورت زنده با رویکرد شادی و نشاط در زمان تحویل سال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنامه تلویزیونی چهل بهار در 15 برنامه 75 دقیقه ای و با حضور مهمانان کشوری در حوزه سیستان انجام می شود.
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 17 برنامه رادیویی 90 دقیقه ای در ایام تعطیل در دو نوبت صبح و عصر پخش خواهد شد.
وی بیان کرد: پنج برنامه رادیویی و 6 برنامه تلویزیونی با رویکرد عید نوروز در طول ایام نوروز پخش می شود.
کردستانی افزود: همچنین 14 برنامه تامینی در 6 هزار و 900 دقیقه از دیگر برنامه های برگزار شده در ایام نوروز است.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه های شما و سراسری با هدف ترویج فرهنگ قومی و فرهنگی مردم این سرزمین، برنامه های هشداری ویژه سفر، اکران 16 فیلم سینمایی و 2 سریال و سایر برنامه ها در ایام نوروز از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در خصوص مستند«چهل سند» نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: این ایده به نام این استان ثبت شده است.
وی اظهار داشت: این گونه برنامه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن در ناامید کردن مردم دارد.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه برنامه هاي نوروز سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

کد خبر 6097126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • کتابخانه ای به گستره صدا