Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی هرساله با تیم های زیادی در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده است.

در سال جاری تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بهترین نتایج را کسب کردند و تا کنون 6 تیم قهرمان و 5 تیم هم نایب قهرمان شده است.

در همین راستا مسئولان برای ارائه تسهیلات به دانشجویان ورزشکار امتیازات تحصیلی و تخفیفاتی در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخفیف شهریه به قهرمانان، مربیان، داوران سطوح مختلف المپیک،آسیایی، جهانی و مسابقات سراسری دانشگاه و همچنین اعضای باشگاه فرهنگی _ ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی است و 3950 نفر از این تسهیلات استفاده کرده اند.

ماموریت، مرخصی ورزشی به دانشجویان و اعضای هیات علمی عضو تیم های ملی تسهیلاتی است که شامل حال 3 هزار و 126 نفر شده است. همچنین هزار و 120 نفر از اعضای تیم های ملی کشور درسال جاری از اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز خروج از کشور دریافت کردند. 36 نفر از دانشجویان عضو تیم های ملی و عضو باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از تسهیلات نقل و انتقالات ورزشی استفاده کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، 8هزار و 232 نفر از دانشجویان ورزشکار عضو تیم های ملی و باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تهسیلات اداره تربیت بدنی استفاده کرده اند.

انتهای پیام/

28 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی تربیت بدنی قهرمان تیم های ملی داور نایب قهرمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تربیت بدنی قهرمان تیم های ملی داور نایب قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور؛ دامنه تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین به دیگر دانشگاه‌های استرالیا نیز کشیده شد.
دامنه تحصن دانشجویی حمایت از فلسطین که از هفته پیش در دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی استرالیا آغاز شد؛ با ایجاد اردوگاه‌های مشابه در دانشگاه‌های پرت، کوئینزلند، آدلاید و کانبرا، گسترش یافت.
دانشجویان معترض از موسسات آموزشی و دانشگاهی خواستند روابط خود را با سازندگان سلاح که برای ادامه جنایات در غزه تسلیحات در اختیار رژیم صهیونیستی می‌گذارند؛ قطع کنند.
اعترضات ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه ویکتوریا نیز با واکنش برخی دانشجویان یهودی داغ‌تر شد.
البته شورای یهودیان استرالیا بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رسمی ادعای تهدید علیه دانشجویان یهودی را در این اعتراضات به شدت رد کرد.
بیانیه‌ای که راه سوءاستفاده تبلیغاتی حامیان صهیونیسم را از این تحصن مشروع، مسدود کرد.
دانشجویان استرالیایی تاکید کرده اند: تا زمانی که پاسخی برای خواسته هایشان نگیرند در اردوگاه‌های همبستگی با فلسطین می‌مانند و به تحصن خود ادامه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

۱) دانشجوی استرالیایی
۲) دانشجوی استرالیایی
۳) نوآه لوون - نماینده اتحادیه دانشجویان یهودی استرالیا
۴) دانشجوی استرالیایی

دیگر خبرها

  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند