Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیلات نوروز ۹۸ در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفندماه سال جاری خبر داد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز سال 98 و به منظور ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌‌های ترافیکی از روز شنبه 25 اسفندماه تا پایان روز شنبه 17 فروردین ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در محورهای کندوان، هراز  و سوادکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای سه شنبه، چهارشنبه 28 و 29 اسفندماه و روزهای پنج شنبه و یکشنبه 8 و 11 فروردین 98 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تاریخ‌های مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه است.

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کرمانشاه اعمال می‌شودمحدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در همدان اعلام شدتمهیدات ترافیکی پنجشنبه آخر سال در خرم‌آباد اعلام شد

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه 4 فروردین ماه و جمعه 9 فروردین ماه و روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 15 تا 17 فروردین ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تاریخ‌های مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر سه شنبه 28 اسفند تا ساعت 24 روز شنبه سوم فروردین و از ساعت 6 صبح یکشنبه چهارم فروردین ماه تا ساعت 24 دوشنبه پنجم فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر پنج شنبه 8 فروردین ماه تا ساعت دو بامداد شنبه 10 فروردین ماه و از ساعت 12 ظهر یکشنبه 11 فروردین تا ساعت22  شنبه 17 فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 سه شنبه 28 اسفندماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 این روز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 یکشنبه 4 فروردین ماه، روز جمعه 9 فروردین ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه 15-16 فروردین ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای اعلامی تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 اسفندماه و روز پنج شنبه 8 فروردین ماه از تهران به سوادکوه ممنوع است.

وی  افزود: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا ساعت 24 روز یکشنبه چهارم فروردین ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 فروردین ماه از سوادکوه به سمت تهران ممنوع است.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد