Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم ملیحی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: به مناسبت روز شهدا برنامه کاشت ۲۲ نهال در ۲ گلزار شهدا شهرستان دماوند را با مساعدت و حمایت شهرداری و منابع طبیعی خواهیم داشت و همچنین دیدار با همسران و خانواده‌های شهدا و خانواده‌های ایثارگران نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با بیان اینکه تجلیل از نخبگان در دماوند نیز صورت خواهد گرفت افزود: در حال حاضر شهرستان دماوند ۴۰ نخبه ایثارگر دارد که فرزند، همسر برادر و یا خواهر شهید و آزاده هستند که در زمینه‌های ورزشی، علمی پژوهشی و قرآنی دارای برجستگی‌هایی در سطح کشور بوده و تعداد دیگری از این افراد کسانی هستند که در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دارای اثر می‌باشند.

وی در خصوص تعداد شهدای شهرستان دماوند نیز گفت: تعداد شهدا دقیق نیست چرا که کسانی هستند که متولد دماوند بودند و شهید شدند و برخی ساکن دماوند شده اند و برخی میهمان بوده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند در ادامه بیان داشت: در شهرستان دماوند تعداد ۳۱۳ مزار شهید ۷۰۰ جانباز و ۵۵ گلزار شهید و ۵۸ آزاده داریم که گلزارها باید تحویل شهرداری بشود اما هنوز تحویل نشده و پروسه‌های بعد باید توسط شهرداری انجام شود.

اشرفی در خصوص موزه شهدای دماوند نیز اظهار داشت: آثار موزه‌ای شهدای گرانقدر و شهدای مدافع حرم در این موزه نگهداری می‌شود و ساختمان سابق تحویل داده می‌شود و اثار در معرض دید عموم باقی خواهد ماند.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده به خانواده شهدای شهرستان دماوند نیز گفت: خدماتی حوزه‌های مختلف فرهنگی به این عزیزان ارائه شده که شامل ارائه سهمیه حج عمره و تمتع به خانواده مستطیع شهدا و اردوهای سیاحتی و زیارتی، بررسی و پیگیری امور آموزشی خانواده شهدا که دانشجو و دانش آموز هستند و پرداخت صد در صدی شهریه خانواده شهدا و جانبازان و ارائه معرفی نامه برای مراکز فرهنگی هنری ورزشی و استخرهای شهرستان از جمله این خدمات بوده است.

کد خبر 4567619

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان