Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امام جمعه ارومیه در این جلسه گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در سال جدید تزریق روحیه امید و خودباوری در جامعه را مد نظر قرار دهند و بایدمحاسبه‌ای برای عملکرد یک ساله خود داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: آذربایجان غربی یک استان مرزی با رنگین کمانی از اقوام و ادیان است و این مهم می‌طلبد تا مسئولان کشوری و استانی با یک نگاه ویژه مسائل مختلف در استان را پیگیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن شرح خدمات برنامه آمایش استان گفت: روند برنامه آمایش سرزمین در استان در ۱۸ جلد نهایی شده که علاوه بر آن سند ملی توسعه استان که ابعاد مختلف اقتصادی فرهنگی و قومی در آن لحاظ شده است نیز مد نظر این سازمان قرار دارد.

آقای حضرتی افزود:افتتاح و بهره برداری از راه آهن مراغه به ارومیه با اعتبار ۵۴۹ میلیارد تومان اعتبار در سه سال از جمله عملکرد‌های مهم دولت تدبیر و امید در استان است.

وی خاطر گفت: ۶ هزار میلیاردتومان نیز برای مهار آب‌های مرزی استان هزینه شده که بیش از هزار میلیارد تومان از این اعتبار برای کانال‌های انتقال آب از جمله کانی سیب نقده به دریاچه ارومیه برای احیای این دریاچه هزینه شده است.

سید مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان این که این استان با سه کشور همسایه هم مرز است گفت: با تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی، امنیت پایداری در آذربایجان غربی برقرار است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای امنیت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟