Web Analytics Made Easy - Statcounter

از محرومیت های مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد خبرهای متفاوتی شنده و دیده شده، و این بار مورزرد زیلایی از روستاهای محروم شهرستان بویراحمد که فاقد جاده مناسب برای تردد ساکنان و بومیان منطقه است به تصویر کشیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ فضای مجازی در شرایط حاضر با خود معایب و مزایایی را به همراه دارد، در این فضا ممکن است محتواها و موضوعات مختلف برای ایجاد شایعه و دروغ در جامعه تولید کند و اگر اموری دیگر که از چشم دیگران پنهان می ماند و می تواند به جامعه کمک کند، به وسیله کاربران آگاه فضای مجازی  آشکار شده و به گوش مسوولان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باید اشاره کرد، برخی افراد در این فضا نقش تریبون برای بیان مشکلات مردم را داشته و چه بسا با بررسی معضلات یک منطقه بتوانند در حل آنها موثر واقع شوند بر همین اساس در یکی از صفحات فضای مجازی عکس هایی منتشر شده  است، که نشان از غیر قابل عبور بودن جاده ها و مسیرهای ارتباطی در آن منطقه دارد.

 

 

 

 

 

این منطقه یک روستای دورافتاده بوده که عبور خودروها در اثر نامناسب بودن جاده صورت نمی گیرد یا اگر تردد انجام شود همراه با مشکلات فراوان است، در همین ارتباط خودروهای راهداری و امدادی هم برای عبور در گل و لای حاصل از نامناسب بودن آن جاده گرفتار شده است.

 

 

 

 

این روستای دور دست، "مورزرد زیلایی" بوده، که به نظر می رسد با بارش باران تردد آنها به دلیل جاده نامناسب با مشکل مواجه است، از طرفی توسعه راه ها روستایی  و خدمت به آنها در طول سالهای گذشته سبب تغییر و پیشرفت های زیادی در آن روستاها شده است، اما باید اشاره کرد هنوز نقاط روستایی و بین روستایی وجود دارد که راه و ارتباط آنها با اولین بارش ها قطع می شود، بنابراین باید گفت توسعه، تجهیز و افزایش کیفیت این جاده ها ضروری بوده، که مسوولان راه و شهرسازی باید نسبت به بهبود و احداث آن جاده ها همت گمارده و تمرکز بر روی راه های روستایی باشد، زیرا در مواقع بحران ها و بارندگی ها بسیار شنیده شده است  ارتباط روستاها قطع و امکان تردد در آنها وجود ندارد.

 

 

 

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

 

 

     

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد