Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی در گفتگوهای خصوصی و گردهمایی های خانگی از تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام استان کهگیلویه وبویراحمد سخن می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی در گفتگوهای خصوصی و گردهمایی های خانگی از تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام سخن می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که در فضای مجازی چنین موردی باعث گفت و گوی اعضای گروه های شبکه های مجازی شده است که با کمی جستجو این مورد مشاهده می شود.

 

 

حال باید عنوان کرد در صورت تایید این گفتگو که بر اساس شنیده هاست، تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام یک نوع بی احترامی و توهین به شهروندان چرامی است و از طرفی باعث عدم پیشرفت این شهرستان در حوزه های تحصیلی و آکادمیک شده و همچنین این شهرستان را از نظر توسعه به عقب سوق می دهد. 

 

 

 مسئولان شهرستان چرام می‌توانند با پیگیری این مورد چه درست باشد و چه اشتباه، چرام را از پسرفت توسعه باز دارند و با داشتن ۲ دانشگاه صنعت و معدن و همچنین پیام نور باعث جذب دانشجوی بیشتر و توسعه شهرستان چرام شوند.

 

 

همه مخاطبان چنین مطلبی را که بر اساس شنیده هاست، تایید یا تکذیب نمی کنند اما اگر این مورد صحت داشته باشد به یقین مردم شهر چرام این اقدامی را محکوم خواهند کرد.

 

 

فرماندار چرام در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: درخصوص بیمارستان طی جلسه ای که در پایتخت داشتیم، در انتظار پیمانکار برای ورود به این پروژه هستیم و کارهای آن انجام شده است.

 

 

وی افزود:برای دانشکده صنعت و معدن ۲۲میلیارد ریال اعتبار دریافت شده است .

 

 

فتاحی اصل در ادامه گفت: این اعتبار از راه اعتبارات ملی جذب شده است و بدنبال جذب رشته های مختلف هستند.

 

 

این مسئول اظهار کرد:بحث واگذاری زمین این دانشکده مطرح هست که پس از اتمام این مهم،روند این دانشکده ادامه می یابد و مشکلی ندارد.

 

 

این مورد یکی از مواردی است که میان شهروندان چرامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است و به ویژه جوانان این مطالب را مطالبه می‌کنند و خواهان نتیجه گیری این مهم هستند.

 

 

اکنون منتظریم مسئولان مشکلاتی که نماد توسعه شهرستان تلقی می شود را بار دیگر حل کنند تا هم مشکلات دانشجویان و هم مطالبه جوانان این دیار کاهش یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

به گزارش تابناک، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز ۴ شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.


وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.


فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید ۱،۵، ۸، ۹ مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.


قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.


وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


وی ادامه داد:اصلاح پهنه محیط زیست پس از ۱۰ سال در شهرهای سعید آباد و خسرو آباد جاجرود، راه اندازی نیروگاه برق در فاز ۸ پردیس ونصب ۱۳ آنتن تقویت تلفن همراه در دو ماه پایان سال گذشته برخی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای شوراهای اسلامی در طی یکسال باقی مانده مجدانه تلاش کنند،زمان زیادی باقی نمانده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اجرای طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی انجام شود و از تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت