Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:38:39 GMT

اهواز| نظام بروکراسی دانشگاه آزاد اسلامی حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۲۷۹۷

اهواز| نظام بروکراسی دانشگاه آزاد اسلامی حذف می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این‌که نظام بروکراسی ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی علت اشکالات سیستمی بر سر راه انجمن‌های علمی است، گفت: در این راستا حذف نظام بروکراسی شروع شده است. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدمهدی طهرانچی در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واهد اهواز با اشاره به اصلاح هر نظام از طریق فضایی با نشاط، نقاد و منصف، اظهار داشت: در غیراینصورت سیستم خموده و در نهایت در خود فرو می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که علل برخی از نکات مطرح شده توسط دانشجویان سیستمی و بخشی نیز رفتاری است، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی با هدف رفع اشکالات در سطح دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار است که به زودی اجرایی می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این‌که نظام بروکراسی ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی علت اشکالات سیستمی بر سر راه انجمن‌های علمی است، افزود: در این راستا حذف نظام بروکراسی شروع شده است و انجمن‌های علمی نیز زیرمجموعه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌‎‌گیرند.

طهرانچی ادامه داد: حمایت‌ها و بودجه‌های انجمن‌های علمی به وسیله باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود تا این فرآیندها منطقی‌تر و خوشه‌های کشوری تشکیل شود.

وی به اشکالات رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و گفت: سیستمی برای حل بخشی از اشکالات این حوزه طراحی شده که از این طریق عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی و پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارزیابی کارکنان دانشگاه براسسا سامانه "خدمت" اظهار داشت: براساس میزان رضایت مراجعان، کارکنان حق جذب دریافت خواهند کرد. این سامانه از ابتدای سال آینده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی و از ابتدای مهرماه در تمامی واحدها اجرا می‌شود.

"پیاده‌سازی الگوی جامع مدیریت آموزش و پژوهش کشاورزی در دستورکار دانشگاه آزاد"اسکندری از مسئولیت خود در دانشگاه آزاد کناره‌گیری کرد240 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند

طهرانچی به انتقاد دانشجویان از سامانه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و گفت: این دانشگاه از 12 سامانه آموزشی برخوردار که البته یکپارچه و نظارت‌پذیر نیستند و برای اصلاح آنها سامانه جامع آموزشی در حال طراحی است تا بتوان بر عملکرد آنها نظارت کرد.

وی به موضوع زمان اعلام نمرات دانشجویان از سوی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و بیان کرد: نمرات مقطع کارشناسی حداکثر ظرف 10 روز، نمراه مقطع کارشناسی ارشد ظرف 2 ماه و دکتری نیز حداکثر تا پیش از آغاز ترم جدید باید اعلام شوند.

به گزارش تسنیم، 14 نفر از نمایندگان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این نشست صمیمی به بیان نظرات، پیشنهادات، دغدغه‌ها و انتقادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ ت

R7637/P1336/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند