Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:45:38 GMT

۵۰ جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی دزفول اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۲۹۷۵

۵۰ جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی دزفول اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره بهزیستی دزفول ظهر امروز چهارشنبه در این مراسم که در تالار بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: این کار نیک با همکاری مؤسسه‌های خیریه زیر نظر اداره بهزیستی و مؤسسه‌های خیریه زیر نظر نیروی انتظامی شهرستان در راستای کمک به زوج‌های معلول و یا بی سرپرست تحت پوشش اداره بهزیستی دزفول به سرانجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون عبدی این ۵۰ جهیزیه را شامل یخچال، یک تخته فرش، اجاق گاز، پتو، اتو و چند قلم ظروف اساسی برشمرد و افزود: تلاش داریم با کمک خیران شهرستان این تعداد جهیزیه را افزایش دهیم تا در سال آینده بتوانیم به زوج‌های بیشتری که زیر نظر بهزیستی هستند، جهیزیه اهدا کنیم.

وی تعداد خانوارهای تحت پوشش اداره بهزیستی دزفول را هزار و ۵۱۰ خانوار برشمرد و خواستار افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران برای تأمین معیشت این افراد نیازمند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم با حضور مسئولان از خیرانی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند تقدیر شد.

همچنین در این مراسم کمک‌های نقدی نیز از سوی برخی خیران و مسئولان شهرستان برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند زیر نظر بهزیستی دزفول اهدا شد.

کد خبر 4567419

منبع: مهر

کلیدواژه: جهیزیه عروس شهرستان دزفول بهزیستی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • هدیه متفاوت به معلم
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان