Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:47:18 GMT

رقابت در بالای جدول لیگ برتر آسان نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۱۰۳

رقابت در بالای جدول لیگ برتر آسان نیست

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: رقابت در بالای جدول راحت نیست، اما با حمایت هواداران می ‌توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه این بازی آخرین بازی ما در سال 97 خواهد بود، افزود: این بازی خیلی مهم است، زیرا که پنج تیم به دنبال هم هستند تا به قهرمانی برسند و با آنالیزی که از تیم پدیده داشتیم باید بگویم در حال حاضر این تیم از لحاظ دوندگی و تاکتیکی به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد مصدومیت حاج صفی، اعلام کرد: می‌ خواستیم به حاج‌ صفی استراحت بدهیم اما با تیم تمرین کرد و خوشبختانه مشکلی برای بازی فردا مقابل پدیده ندارد.
لیکنز افزود: شاید در بازی فردا علیرضا نقی ‌زاده را به خاطر جراحی دندانش در اختیار نداشته باشیم.
وی در خصوص وضعیت لی هری اروین هم گفت: این بازیکن همچون مسابقات گذشته در این مسابقه هم در لیست ما نیست و بازی نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: برای اروین برنامه‌ ویژه‌ای دارم و خود اروین هم باید بداند وقتی زمان طولانی از تمرینات دور بوده باید تلاش بیشتری کند تا به شرایط بازی برسد.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز در مورد تغییر روز بازی تیمش برابر پدیده گفت: ما تمام برنامه ‌هایمان را تا پایان سال انجام داده بودیم، اما در نهایت این تغییر را قبول کردیم.
وی گفت: من از بازیکنانم خواستم با توجه به اینکه بازی آخر سال است تمام تلاش‌شان را کنند تا بازی فردا را با خوبی پشت سر بگذارند، بعد از آن هم برای بازیکنان استراحت خوبی در نظر گرفته‌ام.
لیکنز با بیان اینکه تراکتورسازی دومین خط هجومی لیگ را در اختیار دارد، گفت: از بازیکنانم خواستم این روند را ادامه دهند و من و کادر فنی تیم تلاش می‌ کنیم شاگردانم را از فشارهای بیرون که تیم را تحت شعاع قرار می دهند خارج کنیم تا بازیکنان با تمام قدرت کار کنند.
وی در مورد هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: ما بهترین هواداران را داریم زیرا که آنها با تیم‌شان زندگی می‌ کنند و عاشق تراکتورسازی هستند.

** سرمربی پدیده: برنامه ‌بازی‌های لیگ برتر مناسب نیست
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با بیان اینکه هیچکدام از مربیان لیگ برتر فوتبال از وضعیت بازی های لیگ رضایت ندارند، گفت: برنامه ‌ریزی‌ بازی ‌های لیگ برتر به صورت دورهمی انجام شده و وضعیت تیم ها در نظر گرفته نمی شود.
یحیی گل محمدی: با اشاره به خاطرات خیلی خوبی که از مردم تبریز و هواداران خوب تراکتورسازی دارد، گفت: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو تیم باشیم.
وی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جدول و امتیازاتی که دو تیم کسب کردند فکر می ‌کنم بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌ های 2 تیم باشد.
سرمربی تیم پدیده ادامه داد: مقابل تیم خیلی خوب و تقویت شده ای به میدان خواهیم رفت و امیدوارم بازیکنان جوانم مقابل دژاگه، شجاعی و حاج‌ صفی بتوانند عرض‌اندام کنند.
وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی در این اواخر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و بازیکنان سرشناس و خوبی دارد، افزود: این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.
وی در مورد هزینه کرد تیم پدیده اعلام کرد: امسال حدود 10 تا 12 میلیارد تومان هزینه تیم ما بود که برای پرداخت همین مبلغ هم مشکلات مختلفی داشتیم و با وجود این جزو تیم‌های بالای جدول هستیم.
وی گفت: هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم جواب محبت‌های هواداران را بدهیم، هوادارانی که امسال خیلی حمایت کردند و پرشور بودند.
وی با اشاره به اینکه هدف باشگاه پدیده کسب سهمیه است، خاطرنشان کرد: شرایط نیم ‌فصل اول با نیم‌ فصل دوم خیلی فرق می ‌کند و تیم‌ها خودشان را تقویت می ‌کنند و با شناخت بهتری نسبت به حریفان پا به مسابقات می ‌گذارند.
وی گفت: هر چند ما نتوانستیم آن‌ طور که باید بازیکنانی را که می خواستیم جذب کنیم، اما در هر صورت همین بازیکنان بودند که تیم را به اینجا رساندند و می‌ توانند ادامه دهند زیرا که ما با پرسپولیس در آزادی بازی کرده و با نفت آبادان هم در آبادان روبه‌ رو شدیم و بازی‌های سختی داشتیم، اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید با تلاش بسیار به هدفمان که کسب سهمیه است، برسیم.
گل‌ محمدی با بیان اینکه برگزاری بازی در روز پنجشنبه به هر دو تیم تراکتورسازی و پدیده ضرر می‌زند ادامه داد: برای تیم تراکتورسازی بهتر است این بازی روز جمعه برگزار شود تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور یابند و ما هم برای روز جمعه برنامه ‌ریزی کرده بودیم.
وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: خوشبختانه هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و یک امتیاز هم از تراکتورسازی بگیریم برای ما برد محسوب می‌شود.
پیش از این قرار بود بازی 2 تیم روز جمعه برگزار شود که بدلیل بازی تیم ملی امید یک روز جلو کشیده شد.
دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده که با 40 و 39 امتیاز در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند ساعت 16 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می شود.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم و بتل با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان، ورزشکاران شاخه اسپیداسلالوم و بتل برای کسب ۳ رده برتر تلاش کردند.

در رده سنی بالای ۱۹ سال شاخه اسپید اسلالوم رضا لسانی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان پس از امیرمحمد سواری و سبحان خسروانی بر سکوی سوم ایستاد تا مهم‌ترین اتفاق و حادثه این دوره از مسابقات رقم بخورد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال متین نجفیان و علی پناهی برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت عنوان نخست از آن نجفیان شد و پناهی به جایگاه دومی قناعت کرد. پس از این ۲ نفر، مقام سومی به حسین علی عظیما رسید.

در شاخه بتل رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال ورزشکاران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

امیر محمد طبرسی، محمد جواد وکیل الرعایا و سید محمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات در بخش بانوان برگزار و در مهمترین اتفاق ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب جایگاه نخست رکورد ملی ایران را که پیش‌تر در اختیار خودش بود ارتقا داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم