Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@07:47:12 GMT

تیراندازی در برزیل 9 کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۱۲۵

تیراندازی در برزیل 9 کشته برجا گذاشت

تهران - ایرنا - دستکم 9 نفر روز چهارشنبه در جریان حمله دو فرد مسلح به مدرسه ای در حومه شهر سائو پائولو در برزیل کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سائوپائولو، شاهدان عینی گفتند که دو فرد مسلح صبح روز چهارشنبه وارد ساختمان مدرسه «رائول براسیل» شدند و شروع به تیراندازی کردند.
پلیس اعلام کرد که پنج دانش آموز، یکی از کارکنان مدرسه، فردی که در مقابل مدرسه ایستاده بود و دو فرد تیرانداز در جریان این حمله جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستکم 17 نفر دیگر که اکثرشان کودک هستند، هدف شلیک گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان انتقال یافتند. اطلاعاتی در مورد وضعیت سلامت زخمی شدگان در دست نیست.
پلیس یادآور شد که حدود یک هزار کودک در این مدرسه به تحصیل مشغول هستند.
تیراندازی در مدارس در برزیل، امری بی سابقه است، حتی با وجودی که این کشور، یکی از بیشترین آمار خشونت در جهان را داراست.
آخرین باری که تیراندازی در یکی از مدارس برزیل روی داد، مربوط به سال 2011 است که در جریان آن 12 کودک در ریو دو ژانیرو بر اثر شلیک گلوله دانش آموز سابق این مدرسه کشته شدند.
هر چند که قوانین حمل سلاح در برزیل، به شدت سختگیرانه است، خرید و فروش غیرقانونی اسلحه در این کشور، امر دشواری نیست.
پلیس همچنین اعلام کرد که تیراندازی دیگری در فاصله 500 متری از مدرسه رائول براسیل روی داد، اما هنوز مشخص نیست که این دو حادثه با هم مرتبط بوده است یا نه.
اروپام**9109**1908

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات برزيل تيراندازي مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند