Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:53:58 GMT

مسلمان زوج جدید کومان در مرکز خط میانی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۱۸۵

مسلمان زوج جدید کومان در مرکز خط میانی

در آخرین دیدار طلایی پوشان مانند دیدار برابر سپیدرود این محسن مسلمان بود که خود را به ترکیب اصلی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در شرایطی با یک گل به سود شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت که سرمربی طلایی پوشان پس از شکست در دیدار برابر تراکتورسازی تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معمولا طی بازی های این فصل امیرقلعه نویی از سجاد شهباززاده یا محمد کریمی جوان به عنوان زوج ولادیمیر کومان در ترکیب اصلی تیمش بهره برده ولی در دیدار برابر سپیدرود این رویه را تغییر داد و پس از شکست مقابل تراکتورسازی برای دومین مرتبه از مسلمان در ترکیب 11 نفره بهره برد.


حضور مسلمان در مرکز خط میانی می تواند خلاقیت بیشتری به این منطقه از زمین بدهد و به خصوص  در دیدارهایی که امیرقلعه نویی با روشی هجومی تیمش را راهی میدان می کند، حضور کومان و مسلمان می تواند فراهم کننده موقعیت های بیشتری برای تیم شود.


مسلمان در پنجره زمستانی و به عنوان مهم ترین خرید سپاهان از تیم همشهری یعنی ذوب آهن راهی نقش جهان شده و تاکنون هر دو بازی خود را در ورزشگاه خانگی تجربه کرده است.
سپاهان روز جمعه و در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و دوم به مصاف شاگردان افشین قطبی می رود؛ دیداری که افتتاحیه ورزشگاه فولاد آره نا هم به شمار می رود.


امیرقلعه نویی در این دیدار به احتمال فراوان کمی احتیاط را چاشنی کار خود خواهد کرد ولی در صورتی که بخواهد در زمین یکنواخت ورزشگاه جدید فولادی ها با روشی تهاجمی بازی کند، بار دیگر شاهد زوج کومان- مسلمان در میانه میدان خواهیم بود؛ زوجی که با توجه به توانایی هایی که دارند، می توانند با حمایتی که توسط کیانی از آنها می شود، طراوات ویژه ای به بازی طلایی پوشان ببخشند.

فولادمبارکه سپاهان ولادیمیر کومان محسن مسلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان ولادیمیر کومان محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان به نشانی fooladsepahansport.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در سامانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط سپاهان و استقلال خوزستان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750596

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه