Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گردهمایی مدیران شهرستانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در اهواز افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان تاکنون هیچ درخواستی از دستگاه های دولتی و موسسه های وابسته دولت برای مشارکت در پروژه های عمرانی این ستاد در 2 کشور عراق و سوریه نداشته ولی نمایندگانی در برخی سازمان ها و صنایع بزرگ برای جذب کمک های داوطلبانه کارکنان و کارگران مستقر و فعال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این ستاد امسال برای چندمین سال متوالی به عنوان یکی از ستادهای برتر در زمینه جذب مشارکت های مردمی در بازسازی اعتاب مقدسه انتخاب شده است.
وی دلایل انتخاب این ستاد به عنوان یکی از ستادهای برتر را رعایت نظم و انضباط در ثبت دقیق کمک مالی و حفظ و انتقال هدایا و نذورات مردمی، انسجام و فعال سازی ستادهای تابع ، نظارت دقیق و انجام بازرسی از زیر مجموعه های ستاد ، افزایش میزان جمع آوری هدایا و نذورات مردمی ، انجام اقدام های مثبت فرهنگی و اطلاع رسانی از فعالیت های این ستاد بیان کرد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به پروژه های عمرانی این ستاد در اعتاب مقدسه افزود: استان خوزستان تاکنون با مشارکت سایر استان ها پروژه های زیادی را در عتبات مقدسه انجام و از سال 1389پروژه های مستقل و بزرگی را نیز بر عهده گرفته و تحویل داده است.
حجت الاسلام موسوی گفت: با توجه به مشکلات بیکاری و تعطیلی برخی واحدهای تولیدی در کشور تمام توان و تلاش ستاد بر استفاده از ظرفیت های تولید داخل متمرکز شده و به همین جهت سیاست کالا محوری در جذب هدایا و نذورات مردمی قرار دارد.
وی در ادامه افزود: در حرم امام علی(ع) بازسازی ایوان طلا ، بازسازی گنبد طلا ، ساخت و نصب قاطع یا حایل های شیشه ای داخل حرم برای تکفیک خواهران و برادران زایر و همچنین مشارکت در ساخت صحن حضرت زهراء(س) و ساخت 2 درب حرم حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در مسجد کوفه توسط ستاد استانی به انجام رسید.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد:در کربلای معلا سنگ کاری بین الحرمین توسط استادکاران خوزستانی انجام شده و همچنین مشارکت در ساخت صحن بزرگ حضرت زینب(س) در کربلا توسط بانوان خوزستانی در حال انجام است.
حجت الاسلام موسوی گفت: در کاظمین نیز مسقف سازی خیابان صحن صاحب الزمان(عج) و اهدا و نصب نمایشگر بزرگ داخل صحن با مشارکت مردم ولایی اهواز انجام شده است.
وی افزود: 6 درب حرم امامین عسکریین (ع) توسط مردم خوزستان در کمتر از 2 سال ساخته و در حرم مطهر نصب شدند و ساخت و نصب قاطع این حرم نیز در پاییز امسال انجام شد.
وی ادامه داد: بازسازی نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب (س) در سوریه و همچنین ساخت مضیف و میهمانسرای حرم حضرت زینب(س) به اتمام رسیده و در آستانه بهره برداری است.
ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در همه شهرستان های استان نمایندگی فعال دارد.
6065/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی سوریه مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟