Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سردار حسین دهقان عصر امروز در آئین گرامیداشت شهدا در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به آیاتی از سوره آل‌عمران اظهار داشت: آیا زنده بودنی که قرآن در مورد شهدا می‌گوید همین زیست طبیعی است؟ اینطور نیست؛ زنده بودن شهید به معنی «زندگی کردن» است که متفاوت از زنده بودن است.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی افزود: زندگی کردن شهدا به دلایل تمایزی است که شهدا داشتند و باعث انتخاب شدنشان شده، هویتی که شهید دارد و شاهد بودنش نسبت به اعمال انسان‌ها وجه تمایز اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قدرتی که ایران امروز دارد مدیون خون شهداست و هرآنچه دستاوردی می‌بینیم به ایثار آن‌ها بر می‌گردد؛ ملتی که در هیچ شرایطی حاضر نیست در مقابل تهدید و تحریم سرتعظیم فرود بیاورد تبدیل به ملتی شکست‌ناپذیر می‌شود.

دهقان عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه ما موج می‌زند، نارسایی و ناهنجاری‌هایی را می‌بینیم، اما در حال پرداختن هزینه‌ی چیزی هستیم که آن‌قدر ارزش دارد که دشمنان با همه توان سعی در گرفتن آن دارد.

وزیر سابق دفاع یادآور شد: مشکلاتی که همزمان با جنگ داشتیم و با موفقیت پشت سر گذاشتیم قابل قیاس با شرایط امروز کشور نیست، با اعتقاد می‌توانیم بگوییم یگانه نظام و مردم مستقل دنیا ما هستیم که توانسته الگو باشد و راه مبارزه را با دیگران بیاموزد.

وی تأکید کرد: لازم نیست ما به عنوان مسؤول بگوییم دیگران هم اذعان دارند؛ به دفاع انقلابی از نظام نیاز داریم، مفاهیمی که انقلاب مطرح کرد انسانی و جهان‌شمول است که گذر زمان بر آن گرد کهنگی نمی‌گذارد.

دهقان اظهار کرد: رفتار انقلابی لازمه امروز ماست این یعنی در صحنه بودن و عملی که مردم به آن نیاز دارند، نه داد و هیاهو، یک سکوت انقلابی لازمه دیگر است تا شنیدن صدا‌های مخالف را هم بشنویم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط سختی را در سال ۹۷ پشت سر گذاشتیم، هزینه هنگفتی برای امنیت ما پرداخت شد از جمله ۲۷ شهید این استان، اما سالی بود که تمام دشمنان می‌گفتند این نظام ۴۰ سالگی‌اش را نمی‌بیند، پشت سر گذاشتیم.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: گفته می‌شود سال ۹۸، سال سخت‌تری خواهد بود، درست است، آمریکایی‌ها تمام ابزارشان را برای شکستن مقاومت مردم به کار گرفته‌اند؛ دروغ می‌گویند که هدفشان تنبیه دولت است، اصلاً مگر جدایی میان مردم و دولت وجود دارد؟ می‌خواهند مردم را پشیمان کنند، همه باید بدانیم در جنگ نابرابری قرار داریم، با اعمال مدیریتی جهادی شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت، باید مطالبه ما این باشد که مسؤولان انقلابی رفتار کنند که مسیر حق برای رهرواش ترسی باقی نمی‌گذارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار دهقان هزینه امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) «علی بحیرایی» به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برای انتصاب «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی بحیرایی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیأت امنا با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

کد خبر 6099518

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب + عکس
  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است