Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@08:52:41 GMT

تقدیر وزیر ورزش از ملی‌پوش جودو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۳۶۷

وزیر ورزش در حاشیه نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها از ملی پوش جودو تجلیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به دعوت مسعود سلطانی‌فر روسای فدراسیون‌های ورزشی امروز در جلسه مشترک خود در وزارت ورزش با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک شرکت کردند.


در حاشیه این جلسه وزیر ورزش با دعوت از سعید ملایی، ملی پوش جودوی ایران که اخیرا چند باری در مسابقات بین المللی از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی امتناع کرده، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید ملایی پس از تقدیر وزیر ورزش از وی گفت: بعد از اینکه در مسابقات گرنداسلم پاریس حاضر نشدم مقابل ورزشکار رژیم جعلی اسراییل قرار بگیرم، امروز در مراسمی وزیر ورزش از من تقدیر کرد. این تجلیل موجب می‌شود که وظیفه ام سنگین‌تر شود. امیدوارم بتوانم با مدال در المپیک توکیو پاسخ این حمایت‌ها را بدهم.

 

 


همچنین مسعود سلطانی فر در این رابطه گفت: سعید ملایی ظرفیت خوب جودوی کشور است و انتظار و باور ما این است که می توانیم سعید ملایی را ضمن کسب سهمیه، بر روی سکوی المپیک ببینیم. امیدوارم اینگونه رویکردها و باورهای معنوی و ارزشی در بین همه ورزشکاران و جامعه ورزش کشور توسعه و ترویج پیدا کند.

جودو سعید ملایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ