Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:39:41 GMT

بیانیه گام دوم راهبرد جدید انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۴۹۴

بیانیه گام دوم راهبرد جدید انقلاب است

حسن رحیم پورازغدی روز چهارشنبه در دانشکده علوم قرآنی مشهد افزود: فرازی از بیانیه گام دوم در زمینه اخلاق و نسبت آن با جامعه و قانون است.
وی اظهار داشت: برخی مسائل اخلاقی، فردی و اختیاری و برخی دیگر اجتماعی است و ارزش های اخلاقی و
معنوی در جامعه باید الگو سازی شود.
وی گفت: برخی افراد و رسانه های معاند و ضد انقلاب سعی می کنند وانمود کنند که مردم نسبت به قبل از انقلاب بی دین تر شده اند در حالی که شرایط ما با قبل از انقلاب و ملت های به ظاهر مسلمان، قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیم پور ازغدی افزود: امروزه جوانان با اخلاق و مومن در کشور حضور دارند که در صف پیوستن به مراسم معنوی اعتکاف هستند و باید افراد با حجاب و بد حجاب کشور را با افراد محجبه و بی حجاب کشورهای دیگر مقایسه کرد.
وی اظهار داشت: هر کجا آگاهی و آزادی نباشد، رشد معنوی و تربیت شکل نخواهد گرفت و شرط تکامل معنوی، رنج معقول است که فرد در راه رضای خدا در مقابل حکومت طاغوت می ایستد و حکومت نباید اجازه دهد کافران مردم را به زور به جهنم ببرند و همچنین باید پرچم اخلاق و معنویت را بالا نگه دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: جامعه ای را که در آن اخلاق وجود نداشته باشد می توان غارت کرد و به همین سبب استعمارگران با کمک فراماسونرها و بهائیان داخل کشور ، مبارزه مستقیم با اخلاق را در جامعه پی گرفتند که هدفی جز ضربه زدن به اخلاق نداشتند.
وی دلیل پیشرفت سریع اسلام را تکیه بر معنویت و اخلاق دانست و گفت: اسلام در کمتر از 50 سال توانست بر دو ابرقدرت روم و ایران پیروز شود، ملت ایران به زور مسلمان نشدند بلکه جذب معنویت این دین شدند.
وی افزود: وقتی مغولان به ایران حمله کردند هیچ کس بودایی نشد ولی این مردم به مرور به اسلام گرایش پیدا کردند و مسلمان شدند.
رحیم پور ازغدی اظهار داشت: ایمان و اخلاق به زور ایجاد نمی شود و ملت را به زور نمی توان مومن کرد.
وی گفت: می گویند حجاب یک مسئله شخصی است، اگر اینگونه است چرا در کشورهای دیگر حجاب اسلامی را که یک مسئله شخصی است ممنوع اعلام کرده اند و در آنجا قانون علیه حجاب تصویب می کنند؟
وی در باره برجام نیز افزود: اعلام می کردند همه تحریم ها با امضای برجام تمام خواهد شد ولی غیر از ایران دیگر کشورها به تعهداتشان عمل نکردند.
2030 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب دین شورای عالی انقلاب فرهنگی مسلمان برجام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران

بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال اسرائیلی در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل به تحلیل راهبرد نیروی هوایی این کشور پرداخت و از عقب افتادن اسرائیل مقابل ایران در توسعه پهپاد و تمرکز بیش از حد بر جنگنده‌ها با خشم سخن گفت. تحلیل این ژنرال صهیونیست را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است