Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور عصر چهارشنبه با حضرت آیت الله العظمی بشیر نجفی در نجف اشرف دیدار و در فضایی معنوی به گفت و گو پرداخت. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این دیدار که در بیت آیت الله بشیر نجفی انجام شد، به مذاکرات فشرده خود با مقامهای عراقی اشاره کرد و گفت که در این سفر بحث های بسیار خوبی با مقامهای عراقی داشتیم و ما علاقه مندیم که روابط تهران – بغداد در همه زمینه ها بیش از پیش گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور اظهارداشت که ما همچنین در جریان مذاکرات خود توافق کردیم که صدور روادید برای تجار و بازرگانان هر دو کشور تسهیل شود و صدور روادید برای شهروندان دو کشور رایگان شود تا روابط دو ملت بیش از پیش تعمیق یابد.

روحانی در دیدار آیت الله محمد سعید حکیم چه گفت؟گزارش توئیتری ظریف از دومین و سومین روز سفر روحانی به عراقروحانی از بیت امام خمینی در نجف بازدید کرددیدار حسن روحانی با آیت‌الله سیستانی در نجف + عکسالاخبار تحلیل کرد: پیام‌های چند جانبه سفر روحانی به عراق

 

روحانی افزود: همچنین در باره مجموعه ای از موضوعات مورد علاقه گفتگو شد و به تفاهماتی در حوزه های تجارت، بهداشت، حمل و نقل ریلی میان شلمچه و بصره و ایجاد شهرکهای صنعتی در مرزهای دو کشور، دست یافتیم.

حضرت آیت الله العظمی بشیر نجفی نیز در این دیدار با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی واقعی در ایران توفیقی بزرگ در دنیا است، اظهارداشتند: واقعا حرکت جمهوری اسلامی ایران برای مسلمین حقیقی بویژه شیعیان جهان باعث افتخار است.

این مرجع تقلید در نجف اشرف گفتند: ایران صدای شیعه و مسلمانان واقعی است و ان شاء الله خداوند به مسوولان جمهوری اسلامی ایران توفیق دهد که عزت اسلام را در دنیا افزون کنند.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق حسن روحانی اخبار عراق حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد