Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:06:45 GMT

۱۸۰ هزار مسافر ۲۹ اسفندماه در قم اسکان داده می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۴۱۵۷

۱۸۰ هزار مسافر ۲۹ اسفندماه در قم اسکان داده می‌شوند

فرماندار قم گفت: پیش‌بینی می‌شود در شب نخست عید امسال،۱۸۰ هزار نفر در سطح هتل، مدارس و بوستان‌های استان اسکان داده شوند. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رضا سیار عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نقاط ضعف قم در مسئله اسکان مسافران نوروزی امسال نباید تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود پرشمار مسافران نوروزی در دو روز ابتدایی سال جدید به قم افزود: بیشترین مسافران نوروزی به قم در دو روز نخست سال جدید اتفاق می‌افتد، اسکان مهم‌ترین مشکل استان در دو روز نخست است.

فرماندار قم با تأکید بر احتمال جو نامساعد جوی در روزهای نخست سال جاری تأکید کرد: با توجه به‌پیش‌بینی‌های هواشناسی، کمیته اسکان استان باید آماده هرگونه خدمتی به زائران و مسافران نوروزی باشد.

سیار اسکان مسافران نوروزی در شب نخست سال گذشته را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: سال 97، در شب نخست سال بیش از 150 هزار مسافر نوروزی در سطح شبستان‌ها، هتل، مدارس و بوستان‌های اسکان داده شدند.

وی با تأکید بر پیش‌بینی رشد 20 درصدی مسافران نوروزی در بهار 98، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در شب نخست عید امسال،180 هزار نفر در سطح هتل، مدارس و بوستان‌های استان اسکان داده شوند.

فرماندار قم با تأکید بر عدم مغایرت بین فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائران با برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ازآنجایی‌که اعتکاف در سطح مساجد انجام می‌گیرد مشکلی درزمینهٔ اسکان مسافران نوروزی به وجود نخواهد آمد.

5 بوستان شهر قم برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد200هزار مسافر نوروزی در مدارس قم اسکان داده می‌شوند150هزار نفرروز در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش می‌شوند

سیار خاطرنشان کرد: درصورتی‌که مراکز در نظر گرفته‌شده برای اسکان اشباع و پر شود از تمام ظرفیت‌های مسقف استانی در سطح ادارات برای اسکان مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.

وی ابراز کرد: در حوزه نظارت، سازمان صمت گروه‌های نظارتی ویژه‌ای تشکیل داده است، نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی امسال شدیدتر می‌شود، نرخ برخی از مجتمع‌های بین‌راهی در نوروز 97، 3 برابر سطح شهر بود.

انتهای پیام/ ت

R7854/P1336/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان یک طرفه شد

ایسنا/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان گفت:با توجه به حجم زیاد مسافر، محور کندوان از صبح امروز از مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم مسافر زیاد به سمت شمال، اظهار کرد: این محور از ساعت هفت صبح  امروز از بالای طویر مرزن آباد بسمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد