Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه مشترک کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار کرمان که حضور معاونان وزیر صنعت و معدن برگزار شد بر عدم اجرای مصوبات مربوط به امهال وام‌های بانکی در کرمان تاکید شد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان عصر امروز با حضور فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد فدایی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به وجود مشکلات با بعضی از واحدهای تولیدی و پیگیری مداوم برای مرتفع شدن این مشکلات اظهار داشت: به واسطه رفع نشدن مشکلات این واحدها از معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت شد تا از این واحدها بازدید شود.

سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه کارخانه‌های کشور جواب گو نیاز منگنز کشور نیستند و منگنز وارد شده به کشور ماه‌ها در گمرک است گفت: با وجود تامین ارز لازم و ثبت سفارش و با وجود گذشت قریب 7 ماه و مصوباتی در رابطه باز هم این کالا آزاد نمی‌‌شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها فشار بسیاری به تولیدکنندگان می‌آورند و از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا پول خود را وصول کنند افزود: خواستار این هستیم که حداقل شش ماه فرصت تنفس به تولیدکنندگان داده شود تا بتوانند به تعهدات خود به بانک‌ها عمل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه مصوبات مربوط به امهال وام‌های کشاورزی و  حوزه تولید به بانک‌ها هنوز اجرایی نشده‌اند بیان کرد: تولیدکنندگان ما مشکلات زیادی دارند و فشار بانک‌ها تولیدکنندگان شرایط سختی را برای آنها ایجاد کرده است.

استاندار کرمان: برای مصوبه امهال وام‌های کشاورزی سقف گذاشته شده استکرمان |رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: بانک‌ها تا تعیین تکلیف مصوبه امهال وام‌های کشاورزی صبر کننداستاندار کرمان: مصوبه امهال وام‌های کشاورزی در حد حرف است

در این جلسه مسعود ورزیده مدیرعامل کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان با اشاره به اینکه کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان با همت مسئولان استانی و کشوری از شنبه هفته گذشته دوباره آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: قراردادهای بسته شده حدود 50 درصد از حقوق و دستمزد کارگران ما در سال آینده را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه صنعت روغن نباتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است افزود: از سال‌ 87 تا 92 این مصوبه اجرایی می‌شد اما در همین بازه زمانی حدود 27 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردیم که باید بازگشت داده شود.

مدیرعامل کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان با اشاره به مشکلات بانکی این کارخانه گفت: کل حساب‌های بانکی ما مسدود است و توان انجام هیچ فعالیت بانکی را نداریم و درخواست داریم که بانک مرکزی کارخانه گلناز از لیست سیاه خارج کند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد