Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم استوار میمندی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: بنا بر مصوبه چهارشنبه ۲۲ اسفندماه هیات وزیران، نام ۲ شهر در استان فارس تغییر یافت و ۲ دهستان نیز به بخش ارتقا یافتند.

وی اظهار داشت: بنا بر این مصوبه، نام 'بالاده' به 'والاشهر' و نام 'عماد ده' به 'عماد شهر' تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: با مصوبه هیات وزیران، همچنین دهستان جوزار در شهرستان ممسنی به بخش ارتقا یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس، دهستان فسارود در شهرستان فسا نیز به بخش ارتقا یافت.

استوار میمندی گمانه زنی‌ها درباره شکل گیری شهرستان‌های جدید بر اساس مصوبه چهارشنبه هیات وزیران را رد کرد و گفت: همه مصوبات جلسه امروز دولت درباره استان فارس به این چهار تغییر محدود بود و از این رو، انتظار می‌رود که مردم به شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی اعتنایی نکنند و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند.

هیات وزیران در جلسه امروز چهارشنبه خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قم، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان موافقت کرد.

در این جلسه ایجاد سه بخش، تبدیل دو روستا به شهر و تغییر نام ۱۲ روستا، چهار بخش، پنج شهر و یک شهرستان در استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قم، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان به تصویب هیات وزیران رسید.

انتهای پیام /م

تغییر در تقسیمات کشوری استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی از تحویل دادخواست ابطال دستمزد غیرقانونی به دیوان عدالت خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و وفق مواد ۱ و ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • پایتخت تقسیم می شود؟