Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد که هدف ورزش کشور در سال پیش‌رو نشانه گرفتن المپیک ۲۰۲۰ است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها گفت: در سال ۹۷ با محوریت وزیر محترم ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم و تلاش کردیم از نفسانیات و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که آقای سلطانی‌فر است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم هر کدام سهمی و مشارکتی را به عهده بگیرند.
وی افزود: باور داریم همه یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید نقدپذیر و داری شفافیت در رفتار و کردار و عمل باشیم. باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال‌های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است. هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است. سال درخشانی برای ورزش ایران در رویداد‌های مختلف بود و اگر درخششی بود همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم. از آقای سلطانی فر درس گرفتم با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم. ما کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی است و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویداد‌های بین‌المللی حرکت می‌کنیم و المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم. آقای خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و همنوا با ما حرکت کردند و باید این مجموعه بیش از پیش دیده و به آن‌ها توجه شود. سرمایه‌های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه‌های ملی باید شکر نعمت کنیم. درسال ٩٧ باوفاق وانسجام حداکثری میان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است. نقدپذیری، شفافیت، اخلاق محوری را سرلوحه کارخود قرار دادیم. هدف متعالی ما توسعه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در ورزش قهرمانی است. وزیر محترم ورزش و تیم مدیریتی ایشان نقش بسیار موثری در این موفقیت‌ها داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالحی صالحی امیری کمیته المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، امروز مصاحبه‌ای از قول رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی درخصوص پرونده امید حامدی فر در فضای مجازی منتشر شد که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد.

این عضو کمیته انضباطی مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و تا زمان حضور امید حامدی فر و مهرداد رضایی در این کمیته و بررسی اظهارات طرفین، هیچ رأی در این خصوص صادر نخواهد شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که حامدی فر و مهرداد رضایی در روزهای آتی و با حضور در کمیته انضباطی، درباره اتفاقات رخ داده در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن اظهارات خود را بیان خواهند کرد و پس از آن درخصوص این پرونده تصمیم گیری می‌شود.

اخباره منتشره درخصوص میزان محرومیت حامدی فر صحت ندارد و پس از برگزاری این جلسه، کمیته انضباطی رأی خود را صادر خواهد کرد که انتظار می‌رود این پرونده در هفته آینده تعیین تکلیف شود.

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند