Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - استاندار گيلان با تاکيد بر رعايت حقوق مالکان در تملک اراضي آزادراه رشت - قزوين، ابراز اميدواري کرد که با همراهي و همکاري مردم و مجموعه استان، اين پروژه تا پايان سال 99 به بهره برداري برسد.

گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا حاکيست؛ مصطفي سالاري در جريان بازديد از روند آغاز عمليات اجرايي هشت کيلومتر باقي مانده آزادراه رشت - قزوين در جمع خبرنگاران گفت: عمليات اجرايي اين پروژه به طور رسمي با حضور رئيس جمهوري در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تکميل اين پروژه در مجموع نيازمند حدود 400 ميليارد تومان اعتبار است افزود: در اين راستا مناقصه پروژه انجام شد.
استاندار گيلان با اشاره به سختي پروژه ، وجود تونل ها و پل هاي متعدد در مسير اجرا تصريح کرد: هشت کيلومتر باقي مانده آزادراه با توجه به مسافت آن بسيار پرهزينه است.
وي با بيان اينکه طبق نظرات کارشناسي دو پيمانکار با تجربه جهت اجرا انتخاب شدند، اظهار کرد: از ابتداي کار بايد مجوزهاي لازم از دستگاه هاي اجرايي مانند محيط زيست، منابع طبيعي، آب منطقه اي و ساير ادارات اخذ شود زيرا بروز هرگونه مشکلي در اين خصوص موجب کندي اجراي پروژه مي شود.
نماينده عالي دولت در استان روند طولاني شدن پروژه را موجب متضرر شدن استان دانست و تصريح کرد: مجموعه دستگاه هاي اجرايي استان و مردم همکاري لازم را در تکميل آزادراه که مطالبه اي عمومي است، داشته باشند.
وي با تاکيد بر رعايت حقوق مالکان اراضي در مسير اجرا طبق قانون گفت: ادعاهاي مالکان اراضي مورد استعلام و بررسي قرار گيرد تا مشکلي در اين خصوص نداشته باشيم.
وي با اشاره به وعده پيمانکاران در تکميل اين پروژه تا پايان موعد مقرر مشروط به همکاري مردم و دستگاه ها ابراز اميدواري کرد با همکاري و همدلي اين مسير در نوروز سال1400 به بهره برداري برسد.
آزادراه رشت - قزوين به طول 175 کيلومتر يکي از مسيرهاي ارتباطي پرتردد کشور است.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزي، رحمت آباد، عمارلو و خورگام و هفت شهر رودبار، منجيل، لوشان، رستم آباد، جيرنده، بره سر، توتکابن و 174 روستاي داراي سکنه در 67 کيلومتري جنوب مرکز گيلان واقع شده و دروازه ورود به استان از سمت جنوب است.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده