Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم رضایی درباره ضرورت صادرات محصولات دفاعی و نظامی کشور، گفت: قابلیت دفاعی و نظامی ایران قابل رقابت با کشور‌های پیشرفته دنیاست و می‌توانیم بازار خوب و پررونقی را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشور‌ها متقاضی خرید محصولات دفاعی ایران هستند، افزود: برخی از آنان در حال مذاکره با کشورمان برای خرید محصولات دفاعی و نظامی ایران هستند و با برخی از کشور‌ها هم به توافق کامل رسیده‌ایم و تاکنون محصولاتی را به آن کشور‌ها صادر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های توسعه مناسبات اقتصادی، صادرات محصولات دفاعی کشور است، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، باید صادرات محصولات دفاعی را محور مناسبات خود برای تأمین بخشی از نیازمندی‌های کشور قرار دهیم چرا که تاکنون صادرات محصولات دفاعی و نظامی، دستاورد‌های بسیار خوبی برای کشور داشته است.

رضایی با بیان اینکه با صادرات محصولات دفاعی منابع قابل توجهی به کشورمان تزریق می‌شود، تصریح کرد: اهمیت صادرات محصولات دفاعی و نظامی به کشور‌های هم‌پیمان به ویژه کشور‌های منطقه بیشتر است چرا که از این طریق هم بنیه کشور‌های همسو تقویت می‌شود و می‌توانند به نحو شایسته از خودشان دفاع کنند و هم محور مقاومت تقویت می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس دفاعی امنیتی صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان

صادق برزگر، ناظر گمرکات گیلان از صادرات ۱۰۵ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی به ارزش ۵۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۲۶ دلار از ابتدای امسال تاکنون به کشور‌های همسایه از طریق گمرکات این استان خبر داد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها شامل محصولات کشاورزی، معدنی و غذایی است، افزود: محصولات کشاورزی شامل انواع میوه، کیوی، سیب، پرتقال و سبزیجات و محصولات معدنی هم شامل سیمان، سنگ، نمک و شیشه بوده است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، محصولات شیمیایی، پلاستیکی و صنایع غذایی شامل بیسکوییت، کلوچه، رب گوجه و کنسانتره نیز در این مدت به دیگر کشور‌ها صادر شده است.

برزگر مقصد کالا‌های صادراتی را کشور‌های هند، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس اعلام کرد.

او تصریح کرد: این مقدار کالا از نظر وزن ۳ درصد و از نظر ارزش یک درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو