Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:26:59 GMT

نغمه خوان 'کربلا کربلا' آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۵۶۴۴

نغمه خوان 'کربلا کربلا' آسمانی شد

شیراز - ایرنا - حاج اکبر شریعت نغمه خوان 'کربلا کربلا ما داریم می آییم' و خالق یکی از ماندگارترین مداحی های دوران دفاع مقدس چهارشنبه شب در بیمارستان شهید فقیهی شیراز دعوت الهی را لبیک گفت.

حسن غیاثی مدیر بیمارستان شهید فقیهی شیراز به خبرنگار ایرنا گفت : مرحوم شریعت حدود 20 روز در این بیمارستان بستری بود و زیر نظر متخصصان کلیه خدمات درمانی را دریافت کرد اما بر اثر عارضه قلبی - ریوی و در نهایت بر اثر ایست قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بیمارستان شهید فقیهی شیراز اضافه کرد: این رزمنده دوران دفاع مقدس که در بخش مراقبت های ویژه بستری بود صبح روز چهارشنبه دچار ایست قلبی شد و با تلاش پزشکان احیاء شد اما عصر امروز مجددا دچار ایست قلبی شد و بر اثر همین عارضه بدرود حیات گفت.
مرحوم اکبر شریعت متولد 1327 در شهرستان داراب بود و بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس او را معروف به نغمه خوان کربلا کربلا یا نغمه خوان دارخوین می شناختند.
6113/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايثار و شهادت رزمندگان مداح جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش