Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمانیوز: قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه ۹۷/۱۲/۲۳

در حال بروز رسانی.

مرور بازار در روز گذشته (چهارشنبه 22 اسفند)

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۴۸ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، چهار میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ثبات قیمت چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر قطعه نیم سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، دو میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است و هر قطعه ربع سکه و هر قطعه سکه یک گرمی بدون تغییر به ترتیب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۸۷۰ هزار تومان قیمت خورده است.
همچنین در طلافروشی‌ها هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۷ هزار و ۳۷۷ تومان فروخته می‌شود که ۸،۰۰۰ تومان افزایش قیمت را نسبت به دیروز تجربه کرده است.
ثبات تقریبی در بازار ارز

در بازار ارز نیز پس از چند روز کاهش قیمت، دیروز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت. شعب ارزی بانک‌ها دیروز (۲۲ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۴۷۹ تومان خریدند که نسبت به روز گذشت حدود ۲۰ تومان کاهش قیمت دارد.
قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۸۳ تومان بود که نسبت به روز گذشته تقریباً ثابت مانده است. همچنین دیروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شد.
شعب ارزی بانک‌های عامل هم ارز مسافرتی را دیروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۷۹۱ تومان فروختند که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.
همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی دیروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دیروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته‌اند.قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت بوده است./ ایسنا

 

ساعت 21:45،قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، دیروز چهارشنبه 97/12/22

عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ شاخص بورس تهران ۱۶۹,۱۱۵.۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 انس طلا ۱,۳۰۸.۸۶ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 مثقال طلا ۱۸,۲۴۰,۰۰۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 طلای ۱۸ عیار/۷۵۰ ۴,۲۱۳,۳۰۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 سکه امامی ۴۶,۵۲۰,۰۰۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 دلار ۱۲۸,۵۵۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 یورو ۱۴۸,۰۴۰ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 نفت برنت ۶۷.۴۴ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22 بیت کوین / Bitcoin ۳۸۷۰.۷ ساعت 21:45،چهارشنبه 97/12/22    

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین