Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:35:14 GMT

مسئولان با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۵۸۳۷

مسئولان با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی چهارشنبه‌شب در نخستین یادواره ۵۵۶ شهید ناو تیپ ۱۳ امیرالمومنین (ع) بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با تقدیر بیش از دو هزار شهید و شش هزار جانباز و ۵۰۰ آزاده کارنامه درخشانی در عرصه مقابله با استعمار و استکبار داشته است.

وی با اشاره به نقش پایگاه هوایی استان بوشهر در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان استان بوشهر در خوزستان و شمال غرب و خلیج فارس به خوبی در مقابل دشمنان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه راه کربلا با خون شهدا باز شده است، تصریح کرد: در اربعین حسینی شاهد حضور میلیونی عاشقان ابا عبدالله هستیم که این جریان خروشان جهان را به تفکر انداخته است.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۳۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده تقدیم شده است، ادامه داد: شهادت یک جریان زنده و توقف ناپذیر است و مخصوص بندگان خاص خداوند است.

صفوی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر ملت ایران عددی نیستند خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی در جهان از پس ملت ایران برنمی‌آید و اقتدار و عزت کشور از حماسه شهدا و رزمندگان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه ایران با رشادت رزمندگان و شهدا به دژ مستحکم تبدیل شده است افزود: فریاد شهیدان در نقاط مختلف جهان از جمله فلسطین اشغالی، لبنان، سوریه، عراق و یمن در مقابله با ظلم طنین‌انداز است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای والامقام است.

سردار رمضان زیراهی با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه اعتقاد و ایمانشان دادند افزود: جنگ تحمیلی که با حمایت و پشتیبانی تمام جهان علیه ایران به وقوع پیوست، رزمندگان با رشادت چنان حماسه‌ای آفریدند که تا همیشه جهان جاوید است.

نخستین یادواره ۵۵۶ شهید این ناوتیپ با حضور با شکوه مردم شهیدپرور، سرداران و امیران در عالی‌شهر برگزار شد.

کد خبر 4567800

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است

شهردار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی با هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی است که با بعضی مشکلات مواجه هستیم، انتظار از برگزاری این جلسات آن است که خروجی و رضایت عمومی مردم گزارش شود.

وی افزود: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع این مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تأسیس هایپرها و بازارهای جدید در شهر تاکید کرد: با وجود این شرایط، بازار هنوز حرف اول را می‌زند و گردشگران زیادی برای دیدن بازار اصفهان به این شهر می‌آیند، زیرا موزه فرهنگ و تاریخ ما برای همه دنیا جذاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است به مدلی برسیم تا بازار زنده بماند و برای رسیدن به این مهم لازم است از مرحله تشریفات گذر کنیم، گفت: بازاریان نیت خیر دارند و درگیر روال اداری، نامه‌نگاری و تشریفات نیستند و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز به دور از تشریفات برای رفع مشکلات بازار تلاش کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بازار اصفهان مدت زمان زیادی مستقل بوده و بهتر است هیئت امنای بازار نیز به‌صورت مستقل عمل و منابع خود را تأمین کند، همچنین شهرداری اصفهان مکانی را برای تشکیل محل ویژه منتخبان بازار در نظر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات بازار اصفهان طی چند ماه اخیر با توجه به برگزاری انتخابات رفع شده است، گفت: امیدواریم به دست هیئت امنا و انجام وظیفه دستگاه‌ها یک گره از مشکلات شهر باز شود و بازار ما دوباره پر رونق و جذاب‌تر از قبل شود.

کد خبر 748613

دیگر خبرها

  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است