Web Analytics Made Easy - Statcounter

سادیو مانه همچنان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا خوش می درخشد.

طرفداری - در جریان دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول موفق شد با نتیجه 3-1 از سد میزبان خود بایرن مونیخ عبور کند تا در مجموع دو دیدار با همین نتیجه راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

سادیو مانه با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند با رکورد گلزنی در دیدارهای خارج از خانه تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات آماری جالب توجه این دیدار به شرح ذیل است:

برای سومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، چهار باشگاه انگلیسی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حاضر هستند. در فصول 2007/08 و 2008/09 چهار باشگاه منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و آرسنال نماینده های انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا بودند. نکته جالب توجه اینکه در هفت فصل گذشته مسابقات فقط هفت بار باشگاه انگلیسی در مرحله یک چهارم نهایی حاضر بودند. ویرجیل فن دایک در نوزدهمین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به ثبت اولین گلش در این رقابت ها شد. ویرجیل فن دایک به اولین بازیکن لیورپول از فوریه 2007 بدل شد که در یک مسابقه خارج از خانه مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت گلزنی و پاس گل می شود. آخرین بار کرگ بلمی در مقابل بارسلونا در نیوکمپ موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود. 9 گل از 13 گل سادیو مانه در لیگ قهرمانان اروپا در مراحل حذفی رقابت ها به ثمر رسیده است. سادیو مانه با به ثمر رساندن 6 گل در رقابت های خارج از خانه جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا، در تاریخ باشگاه لیورپول رکورددار شد و با رکورد استیون جرارد و روبرتو فیرمینو مساوی کرد. جوئل ماتیپ به چهارمین بازیکن تاریخ لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بعد از سامی هوپیا (2007 مقابل بشیکتاش)، یان آرنه ریسه (2008 مقابل چلسی) و جیمز میلنر (2018 مقابل آاس رم) بدل شد که گل بخودی می زند. مانوئل نویر به ششمین دروازه بان پس از ایکر کاسیاس، جانلوییجی بوفون، پتر چک، ویکتور والدس و اولیور کان بدل شد که به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا دست می یابد. لیورپول برای پانزدهمین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد. در 14 بار قبلی، این تیم 10 بار موفق به صعود شده بود. بایرن مونیخ پس از 7 حضور متوالی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، از راهیابی به این مرحله بازماند. برای اولین بار از فصل 2005/06 هیچ باشگاه آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نمی یابد. برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، سه باشگاه آلمانی توسط سه باشگاه انگلیسی در یک دور از مسابقات حذف می شوند. جیمز میلنر از ابتدای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا 10 پاس گل داده که بیشتر از هر بازیکن دیگری است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان