Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزارت دفاع ایالات متحده همچنان طرح جنجالی خود را مبنی بر ایجاد «نیروی امنیت مرزی» در شمال سوریه دنبال می کند و در بودجۀ این سازمان برای سال 2020 مبلغ 250 میلیون دلار تخصیص داده است.

پیش از این در ماه ژانویۀ سال جاری میلادی اخباری منتشر شد مبنی بر این که ائتلاف بین المللی ضد دولت اسلامی عراق و شام (داعش) قصد دارد در کنار ادامۀ حمایت از ارتش دموکراتیک سوریه، 30 هزار نیروی جدید برای حفاظت از مرزهای شمالی و شرقی سوریه آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این اخبار واکنش ترکیه را در پی داشت و مقام ارشد سفارت ایالات متحده در آنکارا به همین خاطر به وزارت امور خارجۀ ترکیه احضار شده است.

وزارت دفاع ایالات متحده در بودجۀ پیشنهادی خود برای سال 2020 در مجموع 550 میلون دلار برای کمک به نیروهای کرد سوریه اختصاص داده است.

300 میلیون دلار از بودجۀ پیشنهادی پنتاگون برای آموزش و تجهیز نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه، که عمدتاً متشکل از نیروهای یگان های مدافع خلق (YPG) است، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

183 / 156 آمریکا سوریه امنیت نیرو جدید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا سوریه امنیت نیرو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان کمیسیون عملیات مرزبانی سیستان و بلوچستان در دفتر فرماندهی هنگ مرزی جکیگور برگزار شد.

این کمیسیون به ریاست سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان و دیگر مسؤولان شامگاه روز گذشته (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار شد. فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نقاط حساس و دوردست حوزه هنگ مرزی جکیگور را ارزیابی کرد.

شجاعی در این بازدید از گروهان مرزی کستک هنگ مرزی جکیگور، با تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در تأمین نظم و امنیت منطقه، گفت: حفظ امنیت، مهم‌ترین و اصلی ترین مأموریت ماست که مرزداران خستگی‌ناپذیر همواره با شایستگی و توانمندی در حفظ  آن، ثابت قدم و موفق بوده‌اند و خواهند بود.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اشراف اطلاعاتی و اهتمام به رعایت اصول تأمینی در حفظ و حراست مرزها را لازمه موفقیت در مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: به همه مسائل مرزی باید با دید امنیتی نگاه کرد و روزمرگی در یگان‌های مرزی نباید باعث بی‌انگیزگی و بی‌اهمیتی ما نسبت به حساسیت وظیفه‌مان در قبال حفظ و حراست از مرزها شود.

وی مرزبانان را منشأ خدمات بسیاری مهمی از جمله امنیت دانست و افزود: امیدواریم همواره مرزداران موفق، سربلند و سلامت باشند و این امنیت همچنان مستمر و ادامه داشته باشد.

شجاعی با اشاره به اینکه افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی مرزبانان و مرزداران دارد، اظهار کرد: یک مامور جدا از وظیفه‌ای که در برقراری نظم و آرامش جامعه دارد همیشه برای مردم الگو است و باید مراقب رفتار خود باشد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی مرزبانی استان، وی توجه به امر آموزش را بسترساز ارتقای توان عملیاتی دانست و افزود: ارتقای توان عملیاتی در کنار توسعه کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی، راهبردی مطمئن در آرامش‌بخشی اجتماعی و به ارمغان آوردن امنیت برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری