Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:40:09 GMT

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران وارد باکو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۶۱۹۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران وارد باکو شد

باکو – ایرنا – 'فرهاد دژپسند' وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران بامداد پنجشنبه در راس یک هیات اقتصادی برای حضور در 13 اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، وارد باکو شد.

به گزارش ایرنا، 13 اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان روزهای 23 و 24 اسفندماه جاری در باکو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اجلاس راهکارهای گسترش همکاری های ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی،گمرک و مسایل مرزی، ارتباطات ،انرژی و محیط زیست، کشاورزی ، امنیت غذایی و بهداشت ، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری در قالب هشت کمیته تخصصی بررسی می شود.
دیدار با 'الهام علی اف' رییس جمهوری، نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رییس بانک ملی،رییس راه آهن و رییس گمرک جمهوری آذربایجان و حضور در همایش تجاری مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو از جمله برنامه سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان می باشد.
در پایان 13 اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان چند سند مربوط به نتایج این اجلاس به امضای مسوولان اقتصادی دو کشور خواهد رسید.
12 اجلاس قبلی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شده بود.
شبک**خاورم** 337**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جمهوري آذربايجان ايران فرهاد دژپسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفارت ایران در باکو حضور یافت و با سفیر کشورمان در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز پنجشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در دومین روز‌ از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و‌ گفت‌‌وگو کرد.

بحث و‌ بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و‌ آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و‌ همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو‌ کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته(دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد. اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تأکید کرد.

وزیر ارشاد: بدون نگاه به مرزهای سیاسی، به اندیشمندان خود توجه می‌کنیم + فیلم

وی  همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد