Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت هاي اين استان گفت: 30 طرح پيشران توسعه براي اين استان در سال 1398 تعريف و اجرايي خواهد شد.

به گزارش ايرنا، اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين تعداد طرح در کنار ساير طرح ها و فعاليت هاي اين ستاد در استان اجرايي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: آب و خاک، کانون اقتصاد مقاومتي و کشاورزي و دامپروري به عنوان مهمترين افق توسعه چهارمحال و بختياري است.
عباسي تصريح کردد: با توجه به ظرفيت هاي گردشگري چهارمحال و بختياري و انتخاب علي اصغر مونسان معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور به عنوان نماينده معين دولت در اين استان مي تواند براي رونق گردشگري اين استان از سال آينده مؤثر باشد.
وي يادآور شد: اجرايي شدن طرح جامع گردشگري چهارمحال و بختياري به عنوان يکي از مصوبات سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به استان، بايد در اولويت قرار گيرد.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دعوت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف استان به ويژه حوزه گردشکري مور توجه قرار گيرد.
وي گفت: وصول مطالبات بانکي در چهارمحال و بختياري و ارائه تسهيلات به طرح هاي جديد سرمايه گذاري از سوي مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط در استان پيگيري و اجرايي شود
در غير اين صورت بانک هاي عامل چهارمحال و بختياري براي پرداخت تسهيلات به طرح هاي جديد با مشکل مواجه مي شوند.
وي افزود: مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري مراقب باشند که تسهيلات ارزان قيمت اشتغالزايي در استان به بيراهه و انحراف نرود.
استاندار چهارمحال و بختياريدر بخش ديگري از سخنان خود طرح انتقال آب بن – بروجن را مهمترين طرح ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري اعلام و تصريح کرد: واگذاري بخش هايي از اين طرح به بخص خصوصي از سوي مسئولان شرکت آب منطقه اي استان دنبال و عملياتي شود.
وي يادآور شد: دستگاه هاي اجرايي بدهکار به شرکت هاي خدمات رسان و ساير ادارات دولتي در چهارمحال و بختياري هر چه سريع تر نسبت به تسويه حساب خود اقدام کنند در غير اين صورت بدهي آنان از سرجمع اعتبارات استاني کسر و تا زمان تسويه حساب کامل اعتباري به دستگاه اجرايي بدهکار پرداخت نمي شود.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري نيز گفت: سياستگذاري برنامه هاي اقتصاد مقاومتي استان در سال 1398 در دستورکار مسئولان مرتبط قرار دارد.
طهمورث الياسي بختياري تاکيد کرد: سال آينده پيگيري و اجراي 30 پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتي شاخص در کنار ساير فعاليت هاي اجرايي استان در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري از مهمترين مقاصد گردشگري کشور است که توجه به ظرفيت هاي بکر و دست نخورده آن مي تواند در جذب بيشتر گردشگران داخلي و خارجي و رونق اقتصادي منطقه مؤثر باشد.
7362/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری