Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور مقارن با اولین دوره مسابقات مشترک قرآن کریم طلاب علوم دینی، از امروز(۲۳ اسفند) در کرمانشه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه امروز  به صورت همزمان میزبان دو رویداد بزرگ قرآنی حوزه های علمیه و مدارس علوم دینی سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قلب بزرگترین رویداد قرآنی روحانیون و طلاب حوزه های علمیه و مدارس علوم دینی با حضور نخبگان قرآنی اقصا نقاط ایران اسلامی، (23 و 24 اسفند) در کرمانشاه می تپد.

 

هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور همزمان با اولین دوره مسابقات مشترک قرآن کریم ویژه طلاب علوم دینی در 9 رشته حفظ قرآن کریم(5جزء، 10جزء، 20 جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل، خطابه قرآنی،  حفظ موضوعی آیات و روایات و معارف نهج البلاغه در بخش حکمت ها برگزار می شود.

 

آیین افتتاحیه این رخداد قرآنی از ساعت 8 صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) واقع در بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار می شود.

 

گفتنی است، آیین پایانی این مسابقات نیز با قرائت نفر اول دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام ملکی معاونت تهذیب حوزه های علمیه فردا(جمعه، 24 اسفند) در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می شود.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان ارزانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث طلاب مدارس علوم دینی میزبانی کرمانشاه حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن