Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:55:08 GMT

۳۰ طرح پیشران توسعه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۰۰۵

۳۰ طرح پیشران توسعه اجرا می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: ۳۰ طرح پیشران توسعه برای این استان در سال ۱۳۹۸ تعریف و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: آب و خاک، کشاورزی و دامپروری به عنوان مهمترین افق توسعه چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تأکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و همچنین انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین دولت در استان، می‌تواند تأثیر بسزایی در رونق گردشگری طی سال آینده در استان داشته باشد.

وی بر اجرایی شدن طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان، تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه حوزه گردشگری مور توجه قرار گیرد.

عباسی گفت: وصول مطالبات بانکی در چهارمحال و بختیاری و ارائه تسهیلات به طرح‌های جدید سرمایه گذاری از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان، پیگیری و اجرایی شود.
وی اضافه کرد: در غیر این صورت بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های جدید با مشکل مواجه می‌شوند.

عباسی همچنین طرح انتقال آب بن به بروجن را مهمترین طرح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: واگذاری بخش‌هایی از این طرح به بخش خصوصی از سوی مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان دنبال و عملیاتی شود.   انتهای پیام/خ نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳