Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@10:59:31 GMT

افزایش سهام یوونتوس با هت تریک رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۱۷۵

به گزارش ایرنا، روزنامه ایندیپندنت روز چهارشنبه نوشت: پس از اینکه یوونتوسی ها در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اتلتیکو شدند، آمار و ارقام به شکلی منظم در مسیری مخالف حرکت بانوی پیر قرار گرفت اما آنها برابر هواداران خودی در تورین لگام گسیخته و مهارنشدنی ظاهر شدند؛ جایی که رونالدو با به ثمر رساندن هر سه گل تیمش، 2 گل خورده در واندا متروپولیتانو را جبران و تیمش را در مجموع با نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله یک چهارم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که راهیابی به جمع هشت تیم پایانی معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا موجب شد تا درآمدهای بانوی پیر از قِبل راهیابی به این مرحله، صرف نظر از سایر عواید، به چیزی در حدود 10.5 میلیون یورو برسد؛ مبلغی که از عواید این تیم پس از راهیابی به مرحله یک هشتم چیزی معادل یک میلیون یورو بیشتر بود.

سهام یووه در ساعت 9:40 دقیقه صبح امروز، با گذر از بیشترین نرخ خود در اوایل ژانویه، 16 درصد افزایش یافت؛ این نرخ همانطور که پیش بینی می شد از سال 2013 تاکنون، در بهترین و بالاترین وضعیت خود قرار داشته است.

یوونتوس در حال حاضر توسط شرکت سهامی «اِکسور» که مالکیت آن در اختیار خانواده آنیلی است، اداره می شود؛ خانواده ای که 64 درصد از سهام باشگاه را در دست دارد.

هت تریک رونالدو علاوه بر این موجب شد تا او با رکورد «لیونل مسی» از حیث گل های زده در این فصل از رقابت ها (هشت) برابری کند؛ ضمن اینکه این سه گل میزان مشارکت ستاره پرتغالی در گل های به ثمر رسیده در لیگ قهرمانان اروپا را در 77 بازی به 77 رساند. (36 گل و 14 پاس گل)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!