Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@07:10:04 GMT

ترمیم و بازسازی جاده ها در سیستان وبلوچستان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۳۷۳

ترمیم و بازسازی جاده ها در سیستان وبلوچستان ضروری است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به خسارت های ناشی از بارندگی و سیل اخیر در سیستان وبلوچستان، انجام عملیات بازسازی و ترمیم جاده ها، ضروری و دارای اهمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در آستانه طرح تردد نوروزی عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وضعیت جاده های استان سیستان و بلوچستان را مورد بازدید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول روز چهارشنبه مورخ 22 اسفند ماه با حرکت از شهر زاهدان به سمت خاش و سپس ادامه مسیر به طرف سراوان و مهرستان، از راهدارخانه های موجود در مسیر بازدید و وضعیت جاده ها را مورد بررسی قرار داد.

 وی در راستای حفظ راه ها، افزایش ایمنی، شناسایی و رفع نقاط پر تصادف و همچنین اصلاح پیچ های خطرناک در این محورها، دستوراتی صادر کرد.

حسن نیا  همچنین با عبور از محور سراوان - کهک، با توجه به حجم تردد از آن، توصیه های لازم را برای بهسازی و ارتقا کمی و کیفی این راه ارتباطی ارائه داد و در بازدید میدانی از مرز کهک سراوان، به پتانسیل های فراوان این منطقه جهت گسترش تبادلات تجاری با کشور پاکستان اشاره کرد.

وی ضمن گفتگوی صمیمانه با راهداران حاضر در راهدارخانه های واقع در مسیر، برضرورت تجهیز راهدارخانه ها در محورهای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: با توجه به خسارت های ناشی از بارندگی و سیل اخیر در استان، انجام عملیات بازسازی و ترمیم جاده ها، ضروری و دارای اهمیت است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در زمان حضور در شهر سراوان، با خانواده مرحوم محمد صالح باران زهی، رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان، که سال گذشته در حین نظارت بر عملیات راهداری دچار سانحه شده و درگذشته بود، دیدار و از رشادت های راهداران تجلیل کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید ها، ناصر رزاق منش مشاور ریاست سازمان و رضا اکبری مدیر کل دفتر نگهداری ابنیه فنی راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، معاون وزیر را همراهی کردند.
 
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این استان دارای قابلیتهای فراوانی در صنعت ، معدن ، شیلات و کشاورزی است و در روز پایانی این نمایشگاه تفاهم نامه هایی امضا شد .

جزئیات بیشتر را در این گزارش ببیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان