Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی دهیاران استان هرمزگان با بیان اینکه دهیاران حلقه اول مدیریتی در کشور محسوب می شوند، عنوان کرد:  نزدیک به ۳۶ هزار دهیار  در کشور مشغول فعالیت هستند که مسئولیت مهم پیوند میان مدیریت محلی با مدیریت منطقه ای و ملی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: با قوت گرفتن فعالیت شوراها، امروز می‌توانیم بگوییم که دهیاران مدیرانی پای کار، بسیار عملیاتی و با تجربه ای هستند که حضور آنها در توسعه روستاها بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور توجه به نیروهای بدنه صف و ستاد وزارت کشور را از سیاست های مهم این وزارتخانه در دولت های یازدهم و دوازدهم اعلام کرد و بیان داشت: بر اساس این سیاست، اولویت نخست در انتخاب بخشداران، به کارگیری دهیاران موفق در این مسوولیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سال ۹۷ را سالی پر از افتخار و موفقیت برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: با لطف خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و استقامت و حضور پررنگ مردم، تمامی نقشه های دشمنان علیه این ملت نقش بر آب شد.

وزیر کشور اضافه کرد: در این سال آمریکا با خروج از برجام برنامه های مختلفی برای اعمال تحریم ها و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشت اما به لطف خداوند متعال و همراهی مردم، تاکنون توانسته ایم مدیریت مطلوبی در کشور نسبت به این موضوعات داشته باشیم.

دکتر رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با ادامه این روند سال ۹۸ نیز سالی سراسر موفقیت و استقامت برای ملت ایران خواهد بود و این سال را به شکست دیگری برای آمریکا تبدیل خواهیم کرد.

وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ را نقطه عطفی برای انسجام، وحدت، نشاط و حضور مردم در صحنه دانست و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته انتخابات همواره موجب اجماع و نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور بوده است.

وی گفت: در سال ۹۸ تلاش خواهیم کرد با واگذاری اختیارات بیشتر به استان ها و توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف، برنامه های اقتصاد مقاومتی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.

وی تأکید کرد: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل کنند و امکانات و ظرفیت های روستایی را فعال نمایند.

دکتر رحمانی فضلی هرمزگان را از استان های مهم و پر ظرفیت دانست و عنوان کرد: این استان می تواند مسئولیت‌های بالاتری را در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نماید.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید با تلاش همه جانبه سال ۹۸ را به یک سال پر رونق، باشکوه و موفقیت آمیز تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان هر اقدامی را که می توانستند در سال ۹۷ بر علیه این کشور انجام دادند اما با مقاومت مردم ایران این اقدامات به نتیجه نرسید.

وی گفت: باید تلاش کنیم که هر استان به یک هسته مقاومت در حوزه اقتصاد تبدیل شود.

وزیر کشور با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز باید ایام نشاط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه باشد و با اعتماد به آینده، با وحدت و انسجام وارد سال جدید شویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ایران اسلامی جامعه نظام جمهوری اسلامی ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی