Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:33:54 GMT

دستگیری قاتل، چهار ساعت پس از وقوع قتل

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۵۷۴

دستگیری قاتل، چهار ساعت پس از وقوع قتل

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالمجید کرمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل خانمی ۲۵ ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند جسد خانمی ملبس به لباس راحتی، در حالی که بواسطه جراحات شدید از ناحیه شکم و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود در یکی از اتاق‌ها افتاده و یک قبضه چاقوی آشپزخانه آغشته به خون نیز در کنار وی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: در اجرای دستور مقام قضائی جسد مقتوله جهت کالبدشکافی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری عامل وقوع جنایت آغاز شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات اولیه از اعضای خانواده متوفی مشخص شد که بین مقتوله و همسرش «مجتبی د» اختلافات شدیدی وجود داشته و مقتوله قبلاً طی چندین مرحله مورد ضرب و جرح همسرش واقع شده که ناپدید شدن ناگهانی همسر مقتوله ظن مأموران را در خصوص احتمال وقوع قتل توسط وی به یقین تبدیل کرد.

کرمی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را که قصد داشت با یکی از دوستان خود به یکی از روستاهای اطراف متواری شود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: در خصوص وقوع قتل مرحومه از متهم تحقیق که صراحتاً به ارتکاب قتل اقرار و معترف شد درشب حادثه در منزل نشسته بودیم که به دلیل استفاده همسرم از گوشی موبایل با وی درگیر شدم، همسرم به صورت من چنگ انداخت که کنترل خود را ازدست دادم، به سمت آشپزخانه رفتم و چاقویی را از کمد برداشته و چندین ضربه به سینه و شکم او زده و از محل متواری شدم.

کرمی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی خانواده قتل موبایل هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌