Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@20:06:01 GMT

12 زن و 18 مرد در غرب تهران گرفتار شعله های آتش شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۹۰۴

رکنا: شب گذشته یک ساختمان 5 طبقه در غرب تهران دچار آتش سوزی شد.

به گزارش رکنا، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳:0۹ دقیقه یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان جنت آباد جنوبی، خیابان سمرقند به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه ۱۵ واحدی بود که در قسمت پارکینگ آن چند دستگاه خودرو وجود داشت و یکی از این خودروها دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به خودروهای مجاور بوده و دود زیادی کل ساختمان را فرا گرفته بود و افرادی که در آن لحظه در ساختمان حضور داشتند در وضعیت بسیار نا ایمن گرفتار شده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با ورود به قسمت پارکینگ تلاش کرده آتش را خاموش کرده تا از سرایت به دیگر خودروها جلوگیری شود گروه‌های دیگر نیز با دستگاه های تنفسی به طبقات بالای رفته و مشغول جستجو برای خارج کردن افرادی که گرفتار شده بودند، شدند در نهایت نیز ۳۰ نفر از اهالی ساختمان شامل ۱۲ خانم و ۱۸ مرد به سلامت و بدون آسیب دیدگی از ساختمان خارج شدند، آتش به سرعت خاموش شده و این عملیات در ساعت ۳۱ دقیقه بامداد به پایان رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زن مرد غرب تهران گرفتار شعله های آتش عکس دختر شهرستان زن پرونده مرد تهران تصاویر کشف یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری