Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که در خبرها مطرح شده بود،  سارقان آجیل‌فروشی در کرج بازداشت شده‌اند، آیا در تهران نیز با توجه به گرانی قیمت آجیل در شب عید با چنین مواردی مواجه بودید؟ گفت: در تهران تا این لحظه سرقت در خصوص چنین مواردی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: تمام مراکز عمده خرید از ۲۳ بهمن ماه تحت کنترل قرار دادیم و ۲۱۱ مرکز خرید، بازار بزرگ تهران و بازارچه‌های بهاره نیز شناسایی و تحت پوشش و کنترل محسوس و نامحسوس انتظامی و امنیتی پلیس قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان و عوامل تجسس به صورت نامحسوس در حال کنترل بازار هستند و تاکنون هیچ مطلبی در خصوص سرقت از بازار یا آجیل‌فروشی‌ها گزارش نشده است.

رییس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه گفته می‌شود؛ معتادان متجاهر از مناطق شوش، مولوی و هرندی به منطقه ۱۶ و محدوده راه‌آهن و ترمینال جنوب کوچ کرده‌اند، گفت: بعد از پاکسازی شوش، مولوی و هرندی تقریبا به مدت ۱۵ روز است که جمع‌آوری معتادان از این محدوده در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر توسط کلانتری در منطقه راه‌آهن ۴۵۰ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد