Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:31:07 GMT

انهدام باند موادفروشان شرق پایتخت در خیابان دماوند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۱۳۵

انهدام باند موادفروشان شرق پایتخت در خیابان دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار به هویت «ت» پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأمورین عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی نیز یک محموله تریاک را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و در مخفیگاه خود در خیابان دماوند دپو کرده و قصد توزیع آن را دارد.

وی افزود: به دنبال این موضوع و در پی تجمیع اطلاعات به دست آمده، پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم صادر شد و متعاقباً شامگاه دوازدهم اسفندماه تیم‌های عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهم اعزام شدند و پس از چندین ساعت مراقبت نامحسوس سرانجام متهم و دو همدستش را درحالیکه سوار بر یک دستگاه خودروی سواری بودند، حین ورود به مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: هر سه متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به جرایم ارتکابی به همراه پرونده متشکله در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

کد خبر 4567897

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد