Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:52:14 GMT

فنی و حرفه‌ای موفق به اخذ گواهینامه ISO شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۴۳۵

زنگنه گفت: گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعطا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا زنگنه معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آئین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه منعقد شده در سال ۹۴ با سازمان بنادر دریایی و تمدید آن در سال جاری جهت فعالیت رشته دریانوردی در آموزشکده‌های شهید خدادادی انزلی، محمودآباد، بندرعباس و بوشهر دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ISO شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره برای تأمین نیروی انسانی بازار کار و تربیت تکنسین کارآمد اقدام کرده است و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان بنادر دریایی در همین زمینه است.

ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل‌های بین‌المللی هستند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به الزامات سازمان بنادر دریایی گفت: ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل‌های بین‌المللی هستند و ما به جهت دایر کردن رشته‌های دریایی در ۴ آموزشکده ساحلی ملزم به دریافت گواهینامه ISO بودیم.

وی افزود: با انعقاد قرارداد نماینده شرکت Alliance کانادا ممیزین شرکت به انجام ممیزی پرداختند که هیچ مورد عدم انطباقی گزارش نشد.

زنگنه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای جز نادرترین دانشگاه‌های کشور است که موفق به دریافت گواهینامه استاندار استقرار سیستم مدیریت ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ در حوزه دریایی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای آی اس او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم