Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز پنج شنبه و جمعه آخر سال، گفت: با توجه به حضور شهروندان در گلزارهای شهدا و زیارت اهل قبور برابر سنت دیرینه پلیس راهور استان در راستای پیشگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و وقوع تصادفات احتمالی نسبت به اجرای طرح ترافیکی ویژه اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس ورودی تمام خودروها از سمت بلوار آیت الله موسوی به سمت بلوار بهشت است و سایر ورودی‌ها در بلوار بهشت مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به اینکه  مسیر خروجی از سمت انتهای باغ بهشت به سمت میدان امام حسن (ع) است، گفت: مسیر داخل باغ بهشت نیز یک طرفه و از سمت ورودی باغ بهشت به سمت انتهای آن است و مسیر زیر پل تقاطع بهشت بسته و مسدود خواهد بود و امکان گردش به چپ وجود ندارد.

فکری با بیان اینکه شهروندانی که قصد تردد به سمت میدان رسالت و پیشاهنگی را دارند باید مسیر خود را به سمت میدان امام حسین (ع) ادامه و از آنجا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، گفت: تردد کامیون‌ها و تریلرها به جز مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ امروز پنج شنبه تا ساعت ۱۹ امروز و از ساعت ۸ تا ۱۳ روز جمعه از بلوار یادگار امام (ره) به سمت تقاطع بابک، میدان عاشورا به سمت میدان امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام حسن (ع) و جاده ملایر ممنوع است.

وی بیان کرد: در داخل محوطه باغ بهشت پارکینگ مناسبی برای توقف وسایل نقلیه وجود دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود از وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌ها متوقف کرده و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدان اعمال می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است

شهردار شهر حمیدیا گفت: طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری حمیدیا، علیمراد الله‌وردی اظهار کرد: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود و طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از، اواخر سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است، افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهار راه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنبال دارد، گفت: به‌زودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.

الله وردی ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

کد خبر 750941

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد