Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@02:49:21 GMT

توسعه و پیشرفت در سایه امنیت امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۵۲۱

توسعه و پیشرفت در سایه امنیت امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان با گرامی داشت یاد و خاطره امام ره و شهدا، اظهار کرد: یادواره های شهدا یکی از با ارزش ترین برنامه ها است که در طول سال برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه، استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ نزدیکی به نظام و ولایت از استان های نخست است، عنوان داشت: شهدا جان خود را دادند تا مردم ما در آرامش زندگی کنند و این

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امنیت اجتماعی ، اقتصادی و مرزی یکی از ضروریات است، بیان داشت: هر توسعه و هر پیشرفتی در سایه امنیت و نظم و انتظام امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که از هر طریقی امنیت کشور را دچار مشکل کنند.

عباسی گفت: اگر امروز ما پیشرفتی را در پیش رو داریم به دلیل فداکاری فرزندان مرز و بوم ماست که امنیت را به کشور هدیه کردند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه نظم و انظباط نباشد هرچقدر هزینه کند بی فایده است، افزود: پلیس فتا یکی از مهم ترین وظایف را در جامعه برای برقراری امنیت بر عهده دارد چرا که دشمن از طریق فضای مجازی نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اقتشاشات اشاره داشت و گفت: مشکلات اقتصادی، مفاسد و ... اگر درست مدیریت نشود امنیت جامعه به هم ریخته خواهد شد.

چالش موضوع آب اگر در استان های دیگر بود و مدیریت نمی شد قطعا مشکلات بسیاری را در پی می داشت، اما این مشکل در استان ما با مدیریت درست رفع شد و امید خواهیم داد که این مشکلات آبی را در سال های بعد در استان وجود نداشته باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است