Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: برخی ادارات برای برگزاری همایش‌هایی همچون موسیقی از مدت ها قبل تلاش می‌کنند و با نصب بنرهایی در سطح شهر اقدام به اطلاع رسانی می‌کنند اما برای مراسمی همچون روز شهدا یک بنر هم جلوی اداره خود نصب نمی‌کنند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ پاسدار حسن نوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا و تکریم خانواده های شهدا، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: برخی ادارات برای برگزاری همایش‌هایی همچون موسیقی از مدت ها قبل تلاش می‌کنند و با نصب بنرهایی در سطح شهر اقدام به اطلاع رسانی می‌کنند اما برای مراسمی همچون روز شهدا یک بنر هم جلوی اداره خود نصب نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با شنیدن یاد و نام شهدا به یاد رشادت‌ها و جانفشانی‌ های زیاد آن بزرگ مردان می‌افتیم که نهال انقلاب را بارور ساختند و آن را به دست ما سپردند.

کاشان| امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا استروایت تصاویر از ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در دامغانیادواره‌های شهدا در استان یزد مرمی برگزار می‌شوند

وی با بیان اینکه هر چه داریم مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: بی شک این آسایش و امنیتی که امروزه ما شاهد آن هستیم مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی های شهدای بزرگوار هستیم و اینکه اکثریت شهدای ما در سنین پایین به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند، نشان از خود گذشتگی بزرگواران شهید دارد که راه خود را به‌درستی انتخاب کرده‌اند.

نوری با اشاره به وظیفه همه مسئولین مبنی بر اینکه که در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا و رفع نیازهایشان قدم بردارند و در این راه از هیچ کاری مضایقه نکنند، تصریح کرد: همه مسئولان باید تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را اولویت کاری خود قرار دهند و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران حداقل کاری است که باید انجام دهیم چرا که آنها با تقدیم فرزندان و همسران خود به اسلام و انقلاب دین خود را ادا کردند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد در ادامه به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرده و از بی‌توجهی مسؤولان به بزرگداشت روز شهدا انتقاد کرد و افزود: در حالی برخی ادارات پارس آباد برای برگزاری همایشی مثل موسیقی از مدت‌ها قبل تلاش می کنند و با نصب بنرهایی در جلوی اداره خود اقدام به اطلاع رسانی می‌کنند که برای مراسمی همچون بزرگداشت شهدا یک بنر هم مقابل اداره خود نصب نمی‌کنند.

وی بیان کرد: آیا بی توجهی در نصب یک بنر بزرگداشت شهدا در سردر ادارات شهرستان از سوی مسئولان ناشی از کمبود آگاهی آنها درباره روز شهید است و یا واقعا نگاه آنها به این روز یک نگاه عوامانه است؟

نوری به بی توجهی اداراتی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی فرهنگ جامعه است اشاره کرد و ادامه داد: نکته درد آور زمانی است که برخی ادارات متولی فرهنگ همچون اداره ارشاد در بزرگداشت روز شهدا به جای پرداختن و نصب بنر این روز، اقدام به تبلیغ و نصب بنر «فضولی گئجه سی» با محتوای موسیقی و نمایش می کند که جای تاسف دارد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد به حفظ حرمت و عزت خانواده‎های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه اسلامی و از سرمایه‌های نظامی اسلامی هستند که دیدار، تکریم و الگوگیری از این اسوه‌های صبر و ایثار در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی که برای ارج نهادن بر مقام شهدا برگزار می‌شود نیز گفت: لازم است برنامه‌هایی که در راستای تجلیل و ارج‌گذاری مقام والای شهدا برگزار می‌شود در خور شأن نام این عزیزان باشد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری