Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:27:38 GMT

هیات ورزش های همگانی همدان برتر کشوری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۰۱۶

هیات ورزش های همگانی همدان برتر کشوری شد

همدان- ایرنا- رییس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، همدان هیات برتر ورزش های همگانی استان های کشور در اجرای طرح تحول و تعالی سال جاری شد.

هادی سبزواری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سند تحول، توسعه و تعالی ورزش‌های همگانی برای نخستین بار امسال در کشور اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: راهکارها و برنامه ‌های این سند امسال در قالب 14 طرح اجرا و بر اساس سند تحول ورزش همگانی گزارش‌ها احصا شد.
سبزواری اضافه کرد: در سند جدید تحول، تعالی و آینده‌ نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی و آموزش درست ورزش کردن به عنوان یک اصل و مبنا مورد توجه قرار گرفته است.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: سند تحول و تعالی ورزش های همگانی در قالب 2 جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار توسط متخصصان تهیه شده تا چراغ راهی برای توسعه ورزش همگانی باشد و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.
وی افزود: امسال بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی کشور که به تازگی اعلام شد، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عنوان برترین را در بین استان های کشور کسب کردند.
سبزواری اظهار داشت: همدان هم اکنون پیشتاز در ورزش همگانی کشور است و 23 درصد از جمعیت این استان فعالیت ورزشی دارند.
بر اساس آمارهای موجود هم اکنون 30 هزار ورزشکار به صورت بیمه شده ورزشی و نیز 500 هزار ورزشکار به صورت پراکنده و آزاد در سطح استان همدان فعالیت ورزش همگانی دارند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگاني رتبه برتر طرح تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری