Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@04:55:16 GMT

ساخت وسازهای غیرمجاز کشاورزی در گناوه تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۱۱۹

ساخت وسازهای غیرمجاز کشاورزی در گناوه تخریب شد

امان الله حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فرصت طلبان که در زمین های کشاورزی در روستاهای گشویی، محمدصالحی و حومه گناوه به صورت غیرمجاز اقدام به دیوارکشی و ساخت و ساز کرده بودند شناسایی و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری با حضور نماینده دادستان و دیگر دستگاههای مرتبط حکم تخریب اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در این ارتباط حدود 40 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه از دست متصرفان خارج و آزاد شد.
مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی از صاحبان و مالکان درخواست می شود قبل از هرگونه ساخت و ساز و یا تغییر کاربری باید به این مدیریت مراجعه و از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری مجوز اخذ کنند در غیر این صورت عمل آنها خلاف و با آنان ازطریق مراجع قضایی برخورد قانونی می شود.
وی افزود: گشت ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی مدیریت جهاد در طول سال فعال بوده و بمحض مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز ضمن تشکیل پرونده، متخلف به محاکم قضایی معرفی می شود.
مدیر جهاد کشاورزی گناوه یادآورشد: در این ارتباط سامانه 131 آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی بویژه در تعطیلات نوروز است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر جهاد کشاورزی زمین ساخت و ساز کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ