Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پنج بازیکن تیم فوتبال سپیدرود در لیست مازاد قرار گرفتند. این ریزش بازیکن از سوی سرمربی تیم سپیدرود همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پنج بازیکن تیم فوتبال سپیدرود از سوی نادر دستنشان، سرمربی این تیم در لیست مازاد قرار گرفتند.
به این ترتیب؛ متین توکلی، محمد خرم، وحید محمد علیپور، شاهین اخوی و علی خراط، پنج بازیکنی هستند که از تیم سپیدرود کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این در حالی است که همچنان امکان کنار گذاشتن بازیکنان دیگری وجود دارد؛ ولی اقدام در این خصوص به بعد از بازی حساس با تیم پرسپولیس موکول شد.

کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود دلیل این اقدام را تمرکز بیشتر روی بازیکنان اصلی عنوان کرد.   از سوی دیگر مونگ بت آلاسان مهاجم نیجریه‌ای که اخیرا در تمرینات سپیدرود حضور داشت مورد تایید واقع نشد و امروز (پنجشنبه) رشت را ترک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپیدرود نادر دست نشان لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم