Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:01:38 GMT

گاوداری 2 هزار راسی الیگودرز بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۴۵۲

گاوداری 2 هزار راسی الیگودرز بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - گاوداری 2 هزار راسی شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان الیگودرز در گفت و گو با ایرنا گفت: این طرح از قابلیت اشتغالزایی 105 نفر بصورت مستقیم و 700 نفر بصورت غیر مستقیم برخوردار است.
حمیدرضا غلامی افزود: عملیات اجرایی این طرح که 42 هکتار مساحت دارد سال 1393 آغاز شده و امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی برای احداث و راه اندازی این طرح مبلغ 424 میلیاردریال صرف شده است.
رئیس جهاد کشاورزی الیگودرز گفت: این گاوداری از ظرفیت تولید سالانه 350 تن گوشت و 250 تن شیر برخوردار است.
کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی و مجتمع گردشگری حوضیان از دیگر برنامه های وزیر در شهرستان الیگودرز است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان به شهرستان های الیگودرز، خرم آباد، دورود ، دلفان و الشتر سفر می کند از جمله برنامه های افتتاحی وزیر کار در خرم آباد افتتاح 624 واحدی مسکن مهر است.
شرکت در شورای اداری، شروع عملیات احداث گاوداری 6 هزار راسی در شهرستان دلفان، بازدید از طرح توسعه ، تکمیل و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای الشتر از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی به استان لرستان است.
1920/ 7279/7264/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كار تعاون رفاه افتتاح گاوداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید