Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:14:55 GMT

کارنامه ورزشی جمهوری اسلامی ایران درخشان است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۷۴۰

کارنامه ورزشی جمهوری اسلامی ایران درخشان است

به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» روز پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بهره برداری از 2 طرح ورزشی در شهر داودآباد اراک در جمع خبرنگاران افزود: پیروزی ها و موفقیت های ورزشی بسیاری در سال جاری برای کشور به دست آمد که سرآغاز آنان موفقیت و رضایت مردمی در جام جهانی روسیه بود.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه در این جام در گروه مرگ قرار داشت اما بهترین نتیجه را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران به مدد پشتکار جوانان خود در رقابت های جاکارتا بیشترین مدال ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در رشته های مختلف را کسب کرد.
سلطانی فر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال جاری در مسابقات پارالمپیک و پارا آسیایی از رتبه چهارم دوره قبل به رتبه سوم ارتقا یافت و در رقابت های المپیک جوانان نیز از رتبه 24 گذشته به رتبه هفتم رسید.
وی بیان کرد: ایران در رشته های مختلف مسابقات بین المللی و جهانی از جمله وزنه برداری، تکواندو، وشو و شطرنج نیز به نتایج خوبی رسید و در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار، 2 تیم پرسپولیس و استقلال به صورت همزمان به یک چهارم نهایی راه یافتند و یکی از این تیم ها نیز تا فینال این رقابت ها پیش رفت.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در جام ملت های آسیایی اگرچه انتظار قهرمانی از تیم ایران بود اما ان تیم بعد از 14 سال و بر اثر یک اشتباه به نیمه نهایی رسید.
سلطانی فر اظهار داشت: امید است روند موفقیت های ورزشی کشور در کنار تکمیل طرح های عمرانی ورزشی روز به روز افزایش چشمگیرتری یابد.
وی گفت: پیش بینی شده بود در سال جاری 500 طرح عمرانی ورزشی در کشور تکمیل شود که با احتساب طرح های قابل بهره برداری سفر امروز در استان مرکزی و سفر روز 26 اسفندماه جاری رئیس جمهوری به بوشهر و افتتاح چندین طرح ورزشی در این منطقه، این تعداد به حدود 800 طرح افزایش می یابد.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسائل مربوط به طرح های نیمه تمام استان مرکزی مورد بررسی قرار می گیرد و تلاش می شود بخش زیادی از این طرح ها در سال آینده نهایی و در اختیار مردم و به ویژه جوانان قرار گیرد.
سلطانی فر اظهار داشت: استان مرکزی از ظرفیت های ورزشی ارزشمندی برخوردار است و اخبارهای خوبی در چند سال اخیر از ورزش این استان منتشر شده است که انتظار می رود این توفیقات روز به روز افزایش بیشتری یابد.
وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود خود به شهرستان اراک مورد استقبال استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس در خانه ملت و جمعی از مقامات اجرایی و مدیران این استان قرار گرفت.
بهره برداری از زمین چمن و سالن چند منظوره شهر داود آباد، راه اندازی تالار مسابقات، بازدید از بیت تاریخی امام راحل در خمین، نشست با هیات های ورزشی و سمن ها از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.
بیش از 100 هزار ورزشکار در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر 47هیات ورزشی فعالیت می کنند.
استان مرکزی با یک میلیون و 413 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان و 33 شهر به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی ایران شهرت دارد.
3005/3017/3075/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسلامی ایران المپیک زمین لیگ قهرمانان آسیا وزیر ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت