Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این آئین، تفصیه خانه فاضلاب یک واحد بزرگ دامی با ظرفیت تصفیه 400 مترمکعب پساب در روز با اعتبار 25 میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد استان البرز به بهره برداری رسید که میزان اشتغالزایی در این بخش سه نفر به طور مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم است.
این تصفیه خانه دارای تطبیق پذیری با استانداردهای زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا است که با هدف تامین آب کشاورزی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، عملیات احداث یک گلخانه به مساحت 13 هکتار در شهرستان نظرآباد آغاز شد که راه اندازی این پروژه ضمن اشتغالزایی برای تعدادی از بیکاران ، نقش موثری در تامین گل و گیاه داخلی و صادرات خواهد داشت.
سومین پروژه آغاز ساخت یک کارخانه تولید لبنیات با ظرفیت سالانه چهار هزار تن فرآورده دامی بود که با اشتغالزایی 50 نفر به طور مستقیم و 100 نفر غیر مستقیم و با اعتبار 15 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی اجرا می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آلودگی هوا استان البرز بخش خصوصی زیست محیطی کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد