Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@11:23:16 GMT

260 کودک در الشتر سبد غذایی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۸۹۶

260 کودک در الشتر سبد غذایی دریافت کردند

ایرج امیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برای سال جدید نیز 309 کودک شناسایی و احصا شده و منتظر ابلاغ اعتبار برای اهدای سبد به این کودکان هستیم.
وی با اشاره به تحت پوشش بودن 268 دانش آموز در این شهرستان افزود: به این دانش آموزان نیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خدمات ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری با اشاره به انجام 400 مورد آموزش فرهنگی به خانوارهای تحت پوشش، عنوان کرد: در سال جاری، 200 نفر از افراد تحت پوشش نیز به اردوهای زیارتی فرستاده شدند.
رئیس کمیته امداد الشتر با اشاره به تعهد پرداخت پنج میلیارد و 680 میلیون ریالی تسهیلات کارگشایی در شهرستان، خاطرنشان کرد: کمیته امداد الشتر توانست در سال جاری سه برابر تعهد خود به میزان 16 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت پوشش پرداخت نماید.
وی افزود: سال گذشته تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد 2 هزار و 200 خانوار بودند که در سال جاری تعداد 686 خانوار در قالب تبصره 14 به این تعداد افزوده شد.
/6060/7265
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اجتماعی و اقتصادی دانش آموز دانش آموزان کمیته امداد کودکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید فاطمیون + فیلم

خبرنگار ما به سراغ خانواده شهیدی رفته که پیکرش پس از ۶ سال برگشته و به چشم انتظاری مادر پایان داده است. شهید محمد رضا امیری در اربعین سال ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید.

محرم ۱۳۹۳ بود که شهید محمد رضا امیری موفق شد تا رضایت خانواده را بدست آورد؛ از همان آغاز تشکیل لشکر فاطمیون جزو اولین ها بود که راهی سرزمین آرزویش شد.

برادر شهید محمد رضا امیری می‌گوید بیشتر خاطرات خوب زندگی اش با برادر بزرگترش گره خورده است.

شهید امیری تنها چهل روز رؤیایش را زندگی کرد و به خاطر باورش جنگید؛ مادر محمد رضا امیری با گذشت ۶ سال از شهادت فرزندش منتظر آمدنش بود.

سرانجام پیکر شهید محمد رضا امیری پس از گذشت ۶ سال بازگشت و در سال ۱۳۹۹ در امامزاده حمزه خاتون آباد به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه